Welk spel is beter voor de wii? MW3 of cod black ops. als je kijkt naar uitgebreidheid en graphics.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

MW3 is nieuwer, en heeft ook meer mogelijkheden…
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Modern Warfare is een nieuwere game dan Black ops, de gameplay is heel mooi van MW3. Maar ik ben zelf black ops nu gewend en vind dit fijner. Er zijn ongetwijfeld veel meer mensen die MW3 beter vinden omdat ze black ops bijvoorbeeld niet hebben gespeeld of er weer op uitgekeken zijn. Black ops vind ik zelf wel wat makkelijker maar dat is omdat ik de meeste levels al uit me hoofd ken. En tenslotte: de Graphics die verschillen niet heel erg veel, in MW3 zijn wel weer meer effecten toegevoegd. Mag ook wel omdat het spel veel nieuwer is. Maar beide zijn een aanrader, zeker op de ps3. De wii gameplay ken ik niet, heb ik nog nooit gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In principe zijn ze allebei leuk, maar het grootste verschil tussen MW3 en Black Ops is toch wel zombie mode. In Black Ops kan je telkens verschillende golven met zombies krijgen en dan moet je zo ver mogelijk komen, vooral heel leuk om met vrienden te spelen! De mappen van MW3 zijn weer anders dan die van Black Ops, ze zijn ook door twee verschillende bedrijven gemaakt. Als je van iets donkere maps houdt, is Black Ops leuk en als je van wat snellere potjes spelen houdt, is MW3 weer iets leuker.