Hoe werkt duckhunt?

Hoe werkt duckhunt? Hoe weet de het spel waar je op richt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.5K

Antwoorden (2)

In de guncontroller zit een kleine camera deze maakt een afbeelding op het moment van indrukken van de gun. als het plaatje een afbeelding van een eend bevat zit je goed.

Als je de brightness van je scherm verhoogt kan het zijn dat de controller elk schot goed rekent omdat dan alles wit wordt (de controle is vooral op het witte gedeelte van de eend).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De werking van duckhunt is vrij eenvoudig.

op het moment dat je schiet maakt hij eerst het hele scherm zwart zodat hij kan zien of je wel op het scherm mikt. Hierna maakt hij van 1 eend een witte vlek, scherm weer zwart, volgende eend wit, scherm weer terug naar normaal.

de sensor in de gun ziet het verschil tussen de kleurverandering en weet daarmee waar je mikt.