Heb je ook meerere site's die het zelfde zijn als www.jiggy.nl waar je geld kan krijgen zonder dat jij geld er op zet?

Ik heb van een vriend de site gekregen die jiggy heet en dat is een site waar je jiggy's kan sparen en zoveel jiggy's zijn 1 euro waard en het geld kan je gewoon naar je bankrekening sturen zonder dat jij geld aan hun geeft, maar ik zoek naar een andere site, omdat op deze site te weinig spelletjes op zit. Weet jij er misschien een?

Toegevoegd na 46 minuten:
En ik vind het aan het eind best saai worden. Daarom zoek ik ook naar andere site's

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb me jarenlang beziggehouden met sites zoals Jiggy. Als je je erin verdiept kan je er een zakcentje mee verdienen, maar rijk wordt je er absoluut niet van. Als je zelf een website opzet om bijvoorbeeld leden te werven, verdien je het meest. Het verdienen gaat voornamelijk via het bekijken van reclame en het lezen van emails of het invullen van enquetes. Spelletjes zijn meestal bijzaak. Sites zoals Jiggy noemen ze GPT-sites. Er zijn er onnoembaar veel. Euroclix, Moneymiljonair of Gekkengoud zijn voorbeelden van sites die al lang bestaan en betrouwbaar zijn. Ze betalen echt uit. Wordt niet van elke nieuwe site lid. Soms doe je veel moeite voor een paar centjes en vervolgens betalen ze niet uit of verdwijnen ze. Gekkengoud is erg grappig opgezet en heeft redelijk wat spelletjes. Voor meer info raadt ik je Cashboard.nl aan. Een forum over het fenomeen GPT. Hier kan je je inlezen en nalezen wat de ervaringen van anderen zijn over een site.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100