ik heb op de sims 3 per ongeluk mn brievenbus verwijderd hoe los ik dit op?

ik heb sims 3 nachtleven en had zon brievenbus aan de muur in mn appartement
hoe krijg ik hem terug??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
2.1K

Het beste antwoord

Als je testingcheatsenabled true hebt gebruikt (wat ik denk, omdat je waarschijnlijk geen andere manier is) om de brievenbus te verwijderen is het definitief. Niet opslaan en gewoon stoppen/afsluiten is het enige wat je nog kan doen. Als je al opgeslagen hebt kun je hem helaas niet terugkrijgen. Toen ik het zelf had ben ik uiteindelijk gaan verhuizen met die familie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
duidelijk dankje,