Toen ik inlogde op runescape stond er you have been selected by random to become a player moderator, kan dit of is dit een hack?

Er stond ga naar de site www.mod-apply.tk en volg hier de stappen, het stond bij friends, dus waar ook staat als iemand inlogt. Het stond in het rood. Maar het is gewoon precies dezelfde site en daar kan dan toch gewoon iedereen inloggen? Is dit goed of word ik dan gehacked?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Is geen goed idee om je gegevens in te voeren. Als het iets van Runescape was dan zou je niet naar een .tk website moeten gaan! Toegevoegd na 56 seconden: Het is gewoon SPAM en ze willen je gegevens noteren. Je gegevens worden dan doorverkocht aan derden waardoor je mailbox vol wordt door andere SPAM. Toegevoegd na 56 seconden: Het is gewoon SPAM en ze willen je gegevens noteren. Je gegevens worden dan doorverkocht aan derden waardoor je mailbox vol wordt door andere SPAM.

Ik ken t spel niet maar als ik kijk naar de extensie van die url heb ik sterke twijfels dus ik zeg: niet doen.

Ai, geloof het alsjeblieft niet! Gegarandeerd het is oplichterij, dan zijn ze nog wel zo stom om een .tk domein te kiezen -:) Jagex zal nooit op die manier met je in contact komen voor een moderator deal.

Zoals op de website staat aangegeven, bestaan dit soort acties niet! Het is dus volkomen nep. Je kunt geen moderator van het spel worden, zonder dat iemand van het team, op runescape.nl/.com zelf contact met je opneemt. Alle andere websites zijn nep, en stelen je inloggegevens.

Ik denk dat je wel een email zou krijgen van het spel. Die personen (die hacken) weten je email dus niet, en proberen je gegevens door te verkopen. Ik zou proberen uit te loggen op het spel, en dan naar die website gaan met InPrivate navigatie van IE9 en kijken of voor het webadres " https:// " staat. Zo niet is het zeker een hack. BTW, je kunt het ook zien aan dat het een .tk domein is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100