ik zoek een oud spel. je bouwt dan huisjes met poppetjes, er komt geen oorlog in voor, de poppetjes dragen oude kleren wie kan mijn helpen?

het lijkt alsof de poppetjes uit de prehistorische tijd komen, ze kunnen trouwen met een man en daarna kindjes verwekken die je weer kunnen helpen met je stad verder bouwen. de poppetjes lijken veel op de poppetjes van het spel virtual villager

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan gaan ze met twee een huisje binnen en roepen:
noekkieeee....dan hebben ze een kindje gemaakt en dan komen ze met z'n drieen weer naar buiten. Ik ben benieuwd want ik herinner me ook zo'n soort spel, maar kan niet op de naam komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jaa die bedoel ik. en dan brengt de ooievaar de baby. en dan lopen ze als de ooievaar is geweest met zn 3e naar buiten. ik ben al 2 dagen bezig om dat spel te zoeken

Antwoorden (2)

Bedoel je Caesar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee het lijkt er wel beetje op. maar de poppetjes van het spel zijn veel anders.
Maar toch bedankt :)
Hoe oud is het ongeveer ? Als je een HEEL oud spel bedoeld is het misschien MEGA LO MANIA.
Iets moderner is SETTLERS