kun je bij minecraft een deel van een map integreren in een andere map?

Ik heb nu een huis gebouwt op een vlakke map. Helaas is dit saai om te leven. Nu vraag ik mij af alleen dit huis zou kunnen importeren in een andere wereld of savegame

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
2.4K

Het beste antwoord

Ja, dat kan heel goed. Je hebt dan wel een mod nodig, namelijk MCedit. site vind je in de bron. Met MCedit kun je gewoon dingen kopiëren, knippen en plakken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Kan dat ook met een PE versie?

Andere antwoorden (1)

Met mcedit knip je het gebouw als ware uit, dat sla je op en open je een andere map en plaats je het daar in