Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan je bij fifa 12 geen schwalbes maken?

Hallo ik heb een vraagje:
Waarom kan je bij fifa geen schwalbes maken heeft dat te maken dat fifa dat niet goed vind? Waarom is bij blessures nog steeds zo nep zonder brancards enzo? Licht het aan mij maar alle vette juigen zijn bijna niet te doen? krijg vaak dezelfde.'.
En als laatste ik speel vaak met Aisaidi en als die moe is en je rent door dan stopt die in een aanval en dan denkje dat die geblesseerd is dat staat er dan ook. En 1 minuut later gaat die weer door??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
709

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De opties om schwalbes te maken zit (helaas) nog altijd niet in Fifa 12. Waarom dit zo is weet ik niet, mogelijkerwijs omdat hiervoor dan een knop aangewezen moet worden, en (bijna) alle knoppen al "bezet" zijn.

De reden dat er bij blessures geen brancards komen weet ik niet. Mogelijk vinden de makers van Fifa dit niet nodig, omdat het weinig toevoegt aan het spel zelf.

Voor de verschillende "celebrations" (manieren om te juichen) heb ik een filmpje toegevoegd.

Dat bv. Asaisdi plots gebleseerd is kan vaker voorkomen. Echter is hij dan niet zo zwaar geblesseerd dat hij gewisseld MOET worden. Je kunt er wel zelf voor kiezen om hem eruit te halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding