Sims 3 wil niet installeren: foutmelding: Bestand: D:\......\......package Fout: Onjuiste Functie. Wat moet ik doen?

Die foutmelding krijg ik dus als het installeren bijna ten einde is. Wie heeft dit ook er heeft er een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dit een gekochte versie, dus geen illegale download?

Antwoorden (1)

Klinkt als een installatiebestand dat corrupt is. Als je het gekocht hebt: Naar de winkel met de CD. Als je het gedownload hebt: opnieuw downloaden of in de winkel gaan kopen.