wat is een goed game programma om games te maken op een mac?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Er zijn er niet zoveel voor de MAC, wat je kunt doen is een Virtuele machine installeren, denk hierbij aan Vmware en vandaar uit een Game Engine download.

Cryengine 3 is een leuke programma om spelletjes mee te maken.

Je hebt wel een hele sterke mac nodig, om Vmware + cryengine te draaien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drankje maar ik heb geen sterke Mac gewoon een IMac 21inc uit 2008 en een MacBook 13inc uit 2011
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan raad ik je aan je Mac te upgraden of evt een nieuwe systeem.