Wat zijn de 5 meest gespeelde online pc games?

dan moet je denken aan spellen als WoW, en LoL.
zeg maar spellen met no- lifers en meer dan 10 million actieve spelers :P

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
7.9K
Ritsuka
12 jaar geleden
ja hoor, je speelt WoW en je bent gelijk een no-lifer, wat een onzin zeg. Je kunt ook iets met mate spelen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb meerdere jaren een online spel gespeeld en durf toch wel te zeggen dat ik ook een leven heb.

Het beste antwoord

via xfire heb ik de volgende lijst.

World of Warcraft
Call of Duty: Modern Warfare 2
Call of Duty 4: Modern Warfare
Counter-Strike: Source
Battlefield 2
Heroes of Newerth
League of Legends
Metin 2

http://www.xfire.com/games/#
klik op rank/hours om te sorteren op totaal gespeelde uren op een dag
het laden kan even duren, vandaar een afbeelding van de top 25 spellen en het aantal uren dat het per dag gespeeld word

en de statistieken van de shooters
http://www.xfire.com/genre/fps/first-person_shooter/
♦ Call of Duty 4: Modern Warfare (36.1%)
♦ Call of Duty 2 (19.4%)
♦ Battlefield 3 (10.3%)
♦ Call of Duty: Modern Warfare 3 (6.4%)
♦ Medal of Honor Allied Assault (2.3%)
♦ Call of Duty (2.2%)
♦ Other (23.3%)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
mooi onderbouwd antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze reactie vind ik idd wel heel mooi, ook een goede site om dit op te zoeken. als ik niets beters te horen krijg sluit ik deze vraag met deze antwoord als 'best beantwoord'
Ritsuka
12 jaar geleden
Echt wel, ik gebruik Xfire constant, om te kunnen chatten als ik full screen een spel speel. En ik speel o.a. WoW, Call of Duty etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ikhouvanjoux: Dat geld evenzeer voor andere spellen, dus dat maakt dit wel weer een goed antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd beste antwoord

Andere antwoorden (7)

Hmm, sowieso..

World Of Warcraft als nummer 1.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Runescape heeft veel meer players maar zijn beide verslafend spellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, World of Warcraft! Die maken tevens ook véél meer reclame.. ze hebben zelfs Ozzy Ozborn ervoor ingehuurd :)
Hey

Runescape is werelds nr 1 online spel

maar ik moet je wel zeggen dat je echt verslaafd aan kan raken ik zat 4 jaar vast ik dacht alleen maar aan die spel er spelen wel meer dan 10 million actieve spelers op perdag dus maar je word er echt verslaafd aan .

mvg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt niet :) Runescape heeft wel veel spelers, maar dat zijn heel veel ''eendagsvliegjes''... World Of Warcraft heeft échte no_lifers die gemiddeld 4 uur per dag spelen.
10 miljoen is wel erg veel, de enige die denk ik in de buurt komen zijn guild wars en de play4free series van ea; battlefieldheroes, battlefield play4free, needforspeed world en lord of ultima
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Diablo 2 l.o.d hoort misschien ook wel in het rijtje thuis. Ook tijdje aan verslaafd geweest, toen ik 13/14 was. En idd, kon alleen maar aan dat spel denken.. Is van de makers van WoW volgensmij.. Een complete top 5? Geen idee..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor mij is de lijst best wel duidelijk, denk maar aan Runescape en WoW. Maar WoW heeft 12 miljoen actieve account en runescape ongeveer 14 miljoen. Minecraft is ook heel populair geworden de laatste tijd met meer dan 16 miljoen spelers. Het is dus heel raar voor mij maar cijfers liegen niet. Misschien heb je hier iets aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kies voor Call of duty games en/of Battlefield games.
Die andere zoals WoW is gewoon oude games, ook al zijn er meer dan 10 miljoen spelers in WoW, zij hebben gewoon niks anders te doen in hun leven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
league of legends (pc) heef top dit moment 32 miljoen accounts.
11.5 miljoen spelers spelen het iedere maand.
1,3 miljoen spelers spelen op het dezelfde tijd
4.2 miljoen spelers per dag.

league of legends (lol) is op dit moment de populairste game van het moba genre en heeft een grotere playerbase dan WoW

Toegevoegd na 2 minuten:
ik lees net dat LOL al in je beschrijving stond excuus