ik kom er niet uit of ik bij deze actie mw3 erbij krijg ?

naar xbox live met spel maar twijfel of ik mw3 er bij krijg of niet. weten jullie of ik bij deze acties mw3 er bij krijg. hieronder is de link van de acties.

http://www.wehkamp.nl/games-films-muziek/xbox-360/games/xbox-360-live-gold-abonnement-12-+-2-maanden-(x-box-360)/C25_5EC_E2A_279635/?VIEW=Grid&F=1,19,17,18,20&AAPP=200

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

ja, bij deze actie is MW3aanwezig, je krijgt er ook 2maanden gold bij en ook een exclusieve wapen voor online.

Toegevoegd na 1 minuut:
NEE! je krijgt hem er niet bij, kijk bij de inhoud!

PRODUCTINFORMATIE
Xbox 360 live - Gold abonnement 12 + 2 maanden (X-Box 360)
Wat is Call of Duty zonder multiplayer? Tijdelijke aanbieding met maar liefst 2 gratis maanden Xbox LIVE Gold lidmaatschap. Onmisbaar voor de echte fan.

Inhoud:
- Token voor 12 + 2 = 14 maanden Xbox LIVE Gold lidmaatschap
- Token voor exclusief avatar item (speciaal in-game wapen)

dus alleen 14 maanden gold en het wapen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee deze krijg je er NIET bij, dat is ook wel erg logisch voor die prijs aangezien COD MW3 alleen al duurder is.
Als het te mooi is om waard te zijn is dit het meestal ook!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de link verkort voor je want ik moest hem eerst opnieuw kopieren: http://tinyurl.com/wehkampmw3
En je krijgt dat wapen in de game niet op je poppetje