Kan je als je de sims 3 beestenbende hebt gekocht ook nog geld downloaden? (cheats gebruiken)

Ik wil graag de sims 3 beestenbende, maar ik twijfel of ik hem nou zou gaan kopen of downloaden. wat is beter?
en kan je, als je hem hebt gekocht ook nog cheats gebruiken zoals geld downloaden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Powergen
12 jaar geleden
Met downloaden neem ik aan dat je dat dan legaal via Origin doet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cheats gebruiken zoals geld downloaden? Dat gebeurt niet zo: je moet gewoon in de sims een code intypen en dan krijg je er geld bij. Hoe kom je erbij dat je dat moet downloaden?

Antwoorden (2)

Ja, het is hetzelfde spel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het is hetzelfde maar je kunt beter kopen als je download en je pc gaat ooit kapot krijg je het niet meer terug