Ik heb een omgebouwde xbox 360, maar na een update van fifa 12 kan ik geen gebrande spellen meer spelen. Weet iemand een oplossing hiervoor?

Eerst kon ik altijd alle gebrandde spellen spelen, van alle soorten waves. Maar kennelijk zit er een beveiliging van Microsoft in de update van fifa 12, wat alle gebrandde spellen niet meer leesbaar maakt op de xbox.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop de spellen gewoon.

Antwoorden (1)

Ga naar een winkel waar ze je xbox 360 weer updaten en repareren. Werkt altijd

Toegevoegd na 44 seconden:
want je hebt een update geinstalleerd die dus je omgebouwde xbox 360 niet meer laat werken.