Waarom kan ik veel dingen niet in fifa 12?

Als ik een functie wil gebruiken zoals online of sommige dingen bij virtuele prof , dan komt er in beeld dat ik neit in aanmerking kom voor de functie.
Weet iemand misschien hoe dit komt en wat het kan zijn ?

Het gaat om fifa 12 voor de pc en ik heb hem niet gedownload maar gewoon gekocht.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je wel een internetverbinding?

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk ben je minderjarig en heb je je echte leeftijd ingevuld bij het maken van je ea-account. Als je de functies wil unlocken verander je leeftijd dan in het ea-account wat je gebruikt in een minimaal 18 jarig persoon. Je kunt evt. bellen. Een vriend van mij heeft dit nl. ook gehad.