Wat betekend de foutmelding Direct3D Engine Could not be Created?

Ik wil een spel spelen maar hij doet het niet wie kan me helpen????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Dat de graphics in 3D niet gemaakt kan worden in die spel.. misschien kan je het beter opnieuw downloaden. Als dat niet lukt moet je het melden aan zo'n site van die spel of je hebt de juiste windows er niet voor.

Toegevoegd na 24 minuten:
Wow, veel vragen op je profiel die over spellen gaan etc.
Misschien moet je een nieuwe computer/laptop kopen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Direct3D is een techniek die door veel spellen wordt gebruikt voor het weergeven van 3D-animaties. Als de Direct3D Engine niet kan starten, dan kan dat verscheidene oorzaken hebben:

- Het spel is niet goed geinstalleerd. Installeer het spel opnieuw en kijk of dit het probleem verhelpt.

- De verkeerde / een oude versie van DirectX en Direct3D is geinstalleerd op je PC. Installeer de meest recente versie van DirectX en Direct3D en kijk of dit het probleem verhelpt.

- Sommige spellen hebben een opties-scherm dat getoond wordt voordat het spel zelf opstart. Daarin kun je (soms) aangeven dat een andere techniek moet worden gebruikt voor het weergeven van de 3D animaties. Zet bijvoorbeeld alle video-opties van het spel op de laagste stand, en kijk of dat het probleem verhelpt.

- Er zit geen, of een onvoldoende krachtige, 3D videokaart in je PC. Heb je een desktop, dan kun je een dergelijke kaart gewoon in de winkel kopen. Heb je een laptop, dan houdt het op - dan zul je een betere PC moeten kopen.