Kan ik in GTA ook een andere stad kiezen?

Ik heb gta vice city & gta san andreas maar na een tijdje word het wel saai in dezelfde stad. Is er ook een mogelijkheid dat je een andere stad kan doen? Kun je die downloaden of?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Ja, dat kan.
Alleen is de hek gesloten.
De hek gaat open wanneer je missies haalt.
Als je door die hek gaat, kom je in een andere stad.
Ook kan je cheats gebruiken, dan moet je eerst in een auto zitten, [geen motors!] typ dan in Seaways, dan kan je op het water rijden met je auto, en met je auto naar een andere stad gaan.

Toegevoegd na 31 seconden:
Ik bedoel dan bij GTA Vice City
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee helaas niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas niet, er is wel gta IV. En daar is wel een andere uitbreiding voor.