Wanneer komen de demo's uit van fifa 11 en mw3 (beide ps3)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
FIFA 12 dan... Denk toch na..

Het beste antwoord

Ik ga er maar vanuit dat je Fifa 12 bedoeld:

Volgens het officiële twitteraccount van Fifa (@EASPORTSFIFA):13 September on 360, PS3 and PC

Over de demo van modern warfare 3 kan ik niets vinden, maar deze wordt waarschijnlijk begin november gereleased dus ik verwacht dat de demo eind oktober of begin november wordt vrijgegeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Modern Warfare heeft denk ik geen demo, aangezien de vorige Call of Duty's ook geen demo hadden