hoe verander ik minecraft versie beta 1.7_01 naar minecraft beta 1.6.6?

dit omdat er bijna geen mods beschikbaar zijn voor versie 1.7_01 want zou graag de hot air balloon mod hebben als je die kan vinden is het voor mij ook goed

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.1K

Het beste antwoord

Dat kan volgens mij niet, als je het spel van je pc afgooit en er dan weer opzet MOET je force update doen in de launcher (bij mij dan). Anders werkt heel minecraft niet en daarom heb je V1.7
Zoiets een beetje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is niet mogelijk omdat minecraft auto update's uitvoert. Ik denk dat je gewoon moet wachten tot iemand de mods voor 1.7 maakt