Ik gebruik het voor de 'look' van me wapen, maar je kan bijvoorbeeld een desert camo doen als je op fireing range speelt, omdat de grond (zand) uit dezelfde kleur beataat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bestaat*

Andere antwoorden (7)

Comouflage hea, val je minder op ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nergens voor.. het ziet er gewoon cool uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het geeft een beetje extra design, het ziet er cooler uit.
Je bent er niet echt minder zichtbaar door.
Dus eigenlijk heb je het nergens voor nodig, maar het is alleen leuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor de sier. Zo zien mensen hoe 'goed' je kan omgaan met een bepaald wapen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je online speelt kun je laten zien dat je hoog level bent :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het enige leuke van de camo op black ops is dat het er mooi uitziet. maar vooral als je 14e prestige bent. want dan kun je voor 50000 cod points gold camo kopen voor elk premair wapen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlyk nergens voor, wel een leuk kleurtje voor je wapen. :)