Als je bij runescape een mailtje krijgt of je player moderator wil worden en je antwoordt, ben je het dan automatisch?

Ik speel al enkele jaren runescape en ik kreeg vanochtend een mailtje van JAGEX:

Dear player,
We are happy to inform you that you could be chosen for a Runescape Player Moderator.
Becoming a Player Moderator may sound fun and interesting however, it also requires honesty, hardwork and patience as you need to abide by the rules and help players. (...)

Kind regards,

Jagex ltd

Ik klikte natuurlijk meteen aan dat ik player moderator wilde worden, maar ik krijg geen antwoord. Kan iemand mij helpen wat ik moet doen? Of ben ik nu al player moderator?

Toegevoegd na 9 minuten:
Wat daar tussen haakjes stond was dat ik mijn inlogcode moest gebruiken en dan een andere code moet invullen die in het bericht stond.

Toegevoegd na 2 uur:
En ja ik weet zeker dat het van JAGEX komt

Toegevoegd na 2 uur:
En player moderator houdt in dat je een speler bent, die ervoor kan zorgen dat andere spelers voor 2 dagen gemuted worden. Je wordt hier NIET voor betaald

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord