Wie kent er mmorpg's die op dit spel lijken?

http://img218.imageshack.us/img218/4584/mixmaster4.jpg

Ik speelde vroeger dit spel altijd, maar het is offline gegaan. Ik heb eigenlijk zin om een nieuwe community in te rollen maar ik hou niet van die drukke grootschalige games. Mijn computer kan elk spel prima draaien maar immense spellen zoals WoW of LOTRO zijn gewoon niet aan mij besteedt.

Graag een spel dat gratis is, een vriendelijke community heeft. En het moet een beetje getekend/anime uitzien. Fantasy style. Geen runescape etc. Het liefst gewoon plat en getekend niet té 3D. Dus ook geen Nostale of Mabinogi.

Niet te ingewikkelde quest/level systemen. Ik wil het spelen voor mijn lol en er niet een soort werk aan hebben.
Geen browserspellen.

Bedankt voor je tijd!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je Minecraft al eens geprobeerd? Dat is wel 3D, maar erg leuk als ik de gamende meute hier mag geloven.

Antwoorden (7)

Metin2 kan wel leuk zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, totaal niet de stijl die ik bedoel.
Ik zou zeggen, Maplestory, fantasy, 2D met diepte, leuke mensen en
makkelijk te leren. En natuurlijk gratis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is maplestory iets voor je. Een free to play mmorpg, 2D en leuk getekend.
En mijn zoon speelt al een tijdje Dofus. Ook 2D en leuk getekend en ook vrij eenvoudig.
12 jaar geleden
Ik heb heel lang het spel tibia gespeeld. Erg leuk en competatief. Heel erg fantasy, goden, draken en demonen. Van duitse makelij dus geen japanse stijl. Bovendien kunnen er max 1000 tegelijk op een wereld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
CABAL online
Shaya
GunZ
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
grand fantasia, of tales of pirates zijn toch wel 2 ultieme spellen en ja dan heb je nog voor de racers need 4 speed online.

Toegevoegd na 1 minuut:
of dagonfable ik had de vraag verkeerd gelezen ik dacht dat je juist wel 3d spellen zocht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cosmic Break, het gaat over robots of half robots half mens, je kunt met elkaar vechten, quest en missies doen met zijn allen of alleen. je kunt je eigen robot in elkaar zetten en de kleuren geven die je zelf wilt, je kunt vrienden maken en met elkaar praten (ook geheim als je niet wil dat anderen mee lezen). dit spel is over de hele wereld te doen.

hier is de site, www.cosmicbreak.com

Toegevoegd na 1 minuut:
oja, je kunt alle robots een paar levels hoger brengen en jezelf ook, maar dat heet een rang, ik zit b.v. in rang 8.