Wat is het verschil tussen Gran Turismo 5 en de Gran Turismo 5 Prologue versie?

Ik wil het spel graag gaan kopen voor de PS3 maar bij de intertoys in mijn dorp hebben ze alleen de gewone GT5 en ik weet niet wat het verschil is met GT5 Prologue. Kan iemand mij hier uitleg over geven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.4K

Het beste antwoord

Prologue was een voorproefje...een demo dus en veel kleiner
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Prologue betekent Proloog en dat betekent inleiding, dus het komt eerder. GT5 prologue is dus de demo die ook al in de playstation store verkrijgbaar was.