Welk pc spel heeft mooie landschappen?

Ik hou van mooie landschappen. Bij welk pc games zijn er mooie landschappen te bewonderen tijdens het spel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1K

Het beste antwoord

The elderscrolls 4 oblivion
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Assasin's creed heeft meestal wel mooie landschappen toch?

Toegevoegd na 13 minuten:
En mooie graphics ook nog!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Red Dead Redemption heeft allemaal mooie landschappen. Bergen, water, bossen, woestijnvlaktes, heel mooi allemaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
flight simulator x
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vind de landschappen in lotro (lord of the rings online ) zelf erg mooi en gevarieerd maar dan moet je wel een beetje van lord of the rings houden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
AGE OF EMPIRES 2
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fallout heeft mij echt verwonderd met de mooie omgeving... Binnenkort komt ook skyrim uit, waarvan verwacht wordt dat het het mooiste spel is. Dus kijk daar zeker naar uit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Perfect world heeft ook hele mooie landschappen. Is een game die je gratis kan downloaden van internet. Heeft iets weg van WoW.