hoe zorgik er voor dat mijn minecraft online niet meer lagt

ik wil online minecraft spelen maar hij lagt echt heel erg ik gebruik gewoon een Internetkabel en gebruik maar 70gb van de 160 op mijn pc ik zie mijn vrienden gewoon lopen maar hun mij niet als ik iets kapot sla en oppak komt het er pas na 20 sec. en als ik iets zeg inde chat duurt het ook 20 sec. voordat het er komt als ik in een kist wil of in een minecar of iets plaats duurt dat ook zolang ik heb de rage distance en dat allemaal al op short gezet wat moet ik doen??????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stel je vraag ook eens op de minecraft fora.

Het beste antwoord

Bepaalde games werken beter met een hoge(re) snelheid,er zijn ook games welke super rekenkracht eisen ...volgens mij is Uw spel er ook zo een. Een kennis met glasvezel heeft dergelijke problemen nooit. Mogelijk is dát al een mooie optie..mits de mogelijkheid bestaat,want fiber is nog niet overal mogelijk. Dit zult U moeten navragen bij de grote 4 aanbieders . Als U denkt,dat het niet aan de snelheid van de internetverbinding ligt,zou U eens in een internetcafé dezelfde game kunnen gaan spelen,waar wél een hoge snelheid plus een perfecte videokaart / cpu in de computers is te vinden.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Heb je het offline ook? Want als dat wel het geval is, heb je een wat minder goede videokaart en moet je de instellingen op laag zetten, dan heb je hier geen last van.

Als je het offline niet hebt en online wel, dan zou het aan je internet kunnen liggen en dan zijn er verschillende keuzes:
- Een sneller-internet pakket kopen
- Van draadloos naar kabel, etc. etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb al internet via een kabel en ik ben 14 dus bepaal ik niet welk internet pakket hebben en denk niet dat mijn ouders een ander pakket kopen omdat ik mijn spelletje wil doen
minecraft multiplayer is nog in de vroegste alpha en notch heeft er nauwelijks aan gewerkt deze update voor online gaat er wel aankomen (ik weet niet wanneer) waardoor de multiplayer sneller word verder ligt het misschien aan je werkgeheugen dat moet voor minecraft toch best wel hoog zijn bij de mp, natuurlijk is er 9/10 kans dat de gene die de server host een slome laptop/computer/server heeft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dat is niet zo want het is een server van een vriend en bij al mijn vienden werkt ie gewoon behalve bij mij
gewoon geluk hebben, wnt minecraft is niet een heel goed
spel