Welke Games krijg je gratis in de PlayStation Store???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yup.
Ik raad je infamous en deadnation Aan

Antwoorden (2)

Van de volgende 5 ps3 games mag je er 2 kiezen:

LittleBigPlanet
Infamous
Wipeout HD + de Fury uitbreiding
Ratchet and Clank: Quest for Booty
Dead Nation

Mensen die een PSP bezitten krijgen ook nog eens twee gratis games uit deze lijst met PSP spellen:

LittleBigPlanet PSP
ModNation Racers PSP
Pursuit Force
Killzone Liberation

Zoals eerder gemeld krijgen we ook nog één maand gratis PlayStation Plus. Mensen die Plus reeds hebben, krijgen twee maanden gratis Plus. Deze maand zal beginnen te lopen van zodra de PlayStation Store weer terug online is."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
VS krijgt zelfde games maar ipv Ratchet And Clank quest for boobies Super Stardust HD