Ik kom niet verder bij gta iv

Ik zit op 15,35% en kan nu alleen die export missies van brucies doen? Wanneer krijg ik de volgende opdracht ik snap er niks van..

Op wikigta en google kon ik niks vinden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan je geen walkthrough vinden op youtube

Het beste antwoord

je moet eerst die exportmissies halen, en je wordt egt wel een keer gebeld man
anders moet je een vriend uit de buurt erbij hale die al verder is
succes man laterzz
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok dankje man
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thnxs!

Andere antwoorden (2)

Meestal moet je dan even een tijdje wachten en dan komt er vast wel op een gegeven moment een telefoontje bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet ook alle vogels uit de stad verzamelen wil je de honderd procent halen!