Hoe kan je met fifa 11 voor de wii makkelijk scoren?

Het is heel moeilijk om te scoren bij fifa 11 voor de wii. Als je booster gebruikt, bijvoorbeeld banaanschot of feiloos schot, lukt het wel. Als ik zonder boosters speel en ik 1 op 1 op de keeper afkom, schiet ik altijd tegen de keeper en dan is het een corner. Hoe kan ik makkelijker scoren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.5K

Antwoorden (4)

Misschien makkelijker zetten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer op hoeken te richten, misschien lukt dat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kiezen bij een nieuw spel voor amateur/ beginner, kan bij de pc game wel dus denk bij de wii ook ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Namelijk als je op de Wii speelt (Fifa 2011) Kun je als je een team kiest - Spelinstellingen - Je kunt dit instellen;

Makkelijk, Amateur, Semi-Pro, Professioneel en Wereldklasse.

Dat klopt wel als ik vragen mag want op de PS2, PS3 en de PC klopt dit ook.