kent iemand een hack voor mw2 ps3?

Ik ben prestige 3 level 5

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Hacks zijn verboden, ook op Modern Warfare 2.

Ik raad het je dus absoluut niet aan.

Probeer gewoon zelf goed te worden en die hacks heb je nieteens nodig :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo,
Ten eerst heb ik zelf naar hacks gezocht, maar moet ook toegeven dat het zwaar irritant is tegen je!!
Maar deze hacks zijn echt zeldzaam, en nog riskant, je kan namelijk IP ban krijgen...

Maar, deze hacks kosten meestal geld, en de kans dat je een goed hack krijgt is 1%.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je krijgt geen ban als je presitige 10 hebt gehackt je krijgt hack als je iedereen niet laat bewegen op online mode dan komt er een download beeld en er staat 999 op en dan word je verband maar je word over 1 maand vrijgelaten en je krijgt vergoeding