Wat is het verschil tussen een nieuwetijdskind en een echt aquariuskind?

Ik heb veel verstand en kennis over dit principe en verdiep me er al zeven jaar zorgvuldig in . Het enige wat ik nog niet weet of kan begrijpen op sites op internet/google is het verschil tussen een (gewoon) nieuwetijdskind en echt een aquariuskind ? Ik weet wel dat daar wat verschil in zit , maar weet niet exact wat . Wat ik sws weet is dat je (is inmiddels de oudere generatie) echt nog vissentijdperk-kinderen/mensen hebt , die ook echt met de autoriteiten meegaan en vooral ontwikkelen vanuit IQ , tegenwoordig ontwikkelen kinderen zich meer vanuit hun EQ en hebben daar de ondersteuning bij nodig - als je je vanuit je IQ ontwikkeld voed je jezelf emotioneel “makkelijk” op , zo te zeggen ,
Dan heb je de mensen die wel vissentijdperk-kinderen zijn maar wel hoog sensitief zijn (HSP’er) , die volgen wel de autoriteiten enzo mijn zijn erg gevoelig . En dan de nieuwetijdskinderen , die een bepaalde energie met zich meedragen (dat kan een indigokind zijn; een aanwezige hoofd-chakra hebben - 1e golf , kristalkind; koele zachte aard hebben en puur - 2e golf , regenboogkind; gevarieerde gekleurde aura op basis van hen stemmingen en vanuit het hart leven - 3e golf , sterrenkind; dat je voorgaande levens herinnerd op andere planeten - laatste golf) , en andere kleur aura hebben , en water zuivert hun aura . Maar echt aquariuskind gaat nog een stapje verder: is dat dat je alle of meerdere energieën van dit principe hebt , of zit dat anders ? Ik hoor het graag :)

1.4K
TurfGraver
een jaar geleden
Ik heb geen idee.
Beide zouden willen geloven dat ze "bijzonder" zijn.
Dat zijn we ook maar allemaal op ons eigen manier.
HeerVoldemort
een jaar geleden
Waarom zou je je hierin willen verdiepen? Klinkt erg ingewikkeld allemaal.
Computoon
een jaar geleden
Het is gewoon gezweef.
Siri1995
een jaar geleden
Ik wil me hierin verdiepen omdat ikzelf ook een nieuwetijdskind ben . Maar als ik mij naast de meeste nieuwetijdskinderen zet zie ik wel dat ik daar ergens bovenuit steek . Ik heb alle vier de energieën daarvan van dat principe , en ik vroeg mij af of dat een aquariuskind is zoals mij ?
Het is geen gezweef want je ziet het ook astronomisch , en als je kijkt naar hoe de wereld veranderd sinds 1600 , en als je dat naast het astronomische zet en het astrologische dmv de energie van de waterman/aquarius zie je echt wel die trilling . Want vanaf 1600 jaar later bloeit in iets meer dan 2000 jaar het nieuwe tijdperk in en bloeit het huidige/vorige langzaamaan uit en zitten we nu ook op de grens . Tegelijkertijd is het ook een nieuwe dimensie . Dimensie is een sterrenjaar en een tijdperk (ieder sterrenbeeld heeft dus een eigen tijdperk) is dus een sterrenmaand . Ik geloof zeker dat er nog een vredestichter of boodschapper komt deze jaren vroeg of laat .
Siri1995
een jaar geleden
Dat laatste; net als Boeddha gedaan heeft , Jezus of Mohamed , iedere boodschapper die een cultuur heeft opgericht ergens op deze wereld hebben de laatste twee tijdperken geopend , eerst het Ram-tijdperk (Boeddha oa) en het Vissen-tijdperk (waaronder Jezus en Mohamed) . Alleen toen was er nog geen internationaal contact wat dankzij de energie van de waterman wel naar voren is gekomen , en nu komt er een tijdperk aan dat alle religies tot elkaar komen dmv gelijkheid en broederschap; ook kenmerken van de waterman .
Siri1995
een jaar geleden
Dus zo zweverig is dat niet
Cryofiel
een jaar geleden
Poeh... allemaal dingen die geheel losgekoppeld zijn van de realiteit. Wat een gezweef... Zoek eens die verbinding. De verbinding met de realiteit. En kijk eens naar het geheel. Zoals de wetenschap dat bijvoorbeeld doet. Laat je niet verleiden door onfalsifieerbare uitspraken. Als een uitspraak niet falsifieerbaar is, is die uitspraak automatisch nietszeggend. Zoek dus altijd naar een mogelijkheid een uitspraak te falsifiëren.

Antwoorden (1)

Er is geen verschil tussen een nieuwetijdskind en een aquariuskind: het zijn synoniemen. Andere synoniemen zijn: indigokind, kristalkind, regenboogkind en sterrenkind.
Een nieuwetijdskind is een overgevoelig, dromerig, intuitief en paranormaal begaafd kind dat, naar sommige mensen aannemen, specifieke taken heeft in dit leven, zoals het bevorderen van vrede en harmonie.
Bron: Van Dale.
een jaar geleden