Hoe kom ik van een geest af?

In de kamer van mijn zus zit een "geest" die erg emotieloos is, ik zie haar vaak staan met haar voor haar ogen. Een soort van fenomeen van The Ring. Het stoort me heel erg en terwijl ik dit typ voel ik haar in mijn aura. Ik hoop dat het een goede ziel is maar het kan ook een slechte zijn. Net zoals mijn zus is de geest depressief. Mijn moeder had altijd al een vermoeden dat ik een tweeling broer of zus had, wat hiermee te maken heeft weet ik niet. Maar ze komt ook weleens in mijn kamer en ik wil dat ze naar het licht toegaat. Weet iemand hoe ik dit kan aanpakken, mijn vader en moeder weten ook al hierover.
Edit: ik ben net klaar m;et dit typen en in een keer zie ik haar staan in mijn deuropening, ik ben bang ik denk niet dat het een goede geest is

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.6K
TurfGraver
3 jaar geleden
Je hoeft niet bang te zijn.
Geesten bestaan niet, het is gewoon je verbeelding.
MasterSword
3 jaar geleden
Gewoon netjes en vriendelijk aan de geest vragen of die weg gaat.
Mens of geest als jij niet lastig gevallen wilt worden gewoon vragen.
Jij bent de baas in huis, gewoon vriendelijk blijven vragen tot die verdwijnt.
Nooit boos zijn of hatelijk doen, houden geesten ook niet van.
TurfGraver
3 jaar geleden
Vertel @MasterSword, hoe weten we dat ze daar niet van houden?
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Lees het boek: lichtinslag van Jennifer Guetta.

Antwoorden (4)

Volgens recent onderzoek kunnen door angst en stress specifieke hersenregio’s geprikkeld worden die mensen ertoe brengen de aanwezigheid van een spookachtige verschijning te voelen (Mensen met een psychotische aanval hebben hier vaak van last van).
Met andere woorden, door je angst creëer je een ‘kwaadaardige geest’ in de kamer van je zus.
Het is aan jou hoe hier mee om te gaan:
- geloven dat wat je ziet echt is (dat lijkt me alleen maar angstverhogend) of
- beseffen dat geesten niet bestaan en dat hetgeen je ziet slechts een (chemisch) hersenspinsel is. Dit leren lijkt me niet gemakkelijk als je altijd in geesten geloofd hebt.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Bedankt! Ik zal proberen rustig te lopen en vaker in het donker door het huis lopen
LeonardN
3 jaar geleden
+plus @schroefman
Zit je nu te trollen of misrepresenteer je het antwoord nu omdat je de strekking ervan niet snapt?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dit is natuurlijk een antw. van iemand die het spirituele bestaan ontkent. Het is heel makkelijk om iets spiritueels in de psychologische of psychopatische hoek te duwen.
Proficiat.
Als het een goede geest is kun je vragen aan de geest wie hij is en wat zijn missie is. Als het juist een hulpbehoevende geest is kun je bidden voor hem dat hij het licht en vrede zal vinden. Voor hulp hiervoor kun je bijvoorbeeld te raden gaan bij een kerk in je buurt.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Een beetje vreemd dat je over een ...goede... geest , en een ...hulpbehoevende... geest praat en vervolgens te rade zou moeten gaan bij een kerk. Bij welke kerk dan? Een katholieke? Een beetje vreemd erotisi dat jij na zovele jaren, dat ik je ken op GV, blijkbaar nog steeds niet beseft hoe het werkelijk in elkaar zit. Wees eerlijk met jezelf...
Zeg tegen de geest ga naar het licht en als je je echt niet fijn voelt reinig je huis met heilig water en wierook en de 7 geestenkaars. Als je nog niet prettig voelt neem contact op met een medium die betrouwbaar is en echt weet wat hij of zij doet
En anders naar de kerk toe gaan.
Toegevoegd op 15 maart 2021 10:32: tekst
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Een geest in je huis verwijderen met bijgeloof (7geestenkaars), jah typisch katholiek en als dat niet helpt een medium? Jongens jongens toch.
Wat ook zou kunnen is een poltergeist, ontstaan uit de depressie van je zus. n dat geval had je nu wel dingen moeten horen als kloppen of zien dat lades openvliegen enzo. Kan een goede geest zijn, maar neem de geest niet zomaar in vertrouwen, laat hem niet toe. Er zijn demonen die zich kunnen manifesteren hoe ze willen. Depressie is al een negatieve emotie natuurlijk. Wat zou kunnen helpen is aardsengelen voor bescherming vragen en het huis op de juiste wijze te reinigen. Uw zou ook de aardsengelen moeten kunnen raadplegen over de aard van de entiteit. Reinig het huis, maar doe niet zomaar wat....