Kan een iemand uit het hiernamaals communiceren via een digitale medium?

Na een gebeurtenis in mijn leven staan er op 2cd's een stem 1 mannelijk en 1 vrouwelijk
ook als ik deze nummers download staan deze stemmen erop.
En 1x op de radio was het te horen.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.8K
TurfGraver
5 jaar geleden
Eeh dat gebeurd wel vaker.
Heeft niks met hiernamaals te maken, er zijn namelijk gewoon mannelijk en vrouwelijk zangers.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Uh, het nummer van foreigner "I Don't Want to
Live Without You" op 8sec. staat een stem die "spoor" zegt!
NadineZ90
5 jaar geleden
Horen anderen het ook als ze met jou meeluisteren? Krijgen anderen het ook als ze hetzelfde nummer downloaden? Wat zeggen de stemmen? Om welke nummers gaat het?
Ritsuka
5 jaar geleden
Een nummer op een cd verandert niet zomaar, het viel je gewoon niet op.

Antwoorden (3)

Het nummer van Foreigner is altijd zo geweest. Dit is niet ineens zo geworden na jouw gebeurtenis.
De gebeurtenis kan er wel voor hebben gezorgd dat je het voor het eerst hebt gehoord (dat het daarvoor nooit opviel). Daarna is het niet meer niet te horen.
Net als de afbeelding die ik heb bijgevoegd. Je weet niet wat het is, maar zodra je het wel weet, kun je niets anders meer zien. Door een gebeurtenis kun je ineens zien wat het is, terwijl je het daarvoor nooit zag.
Of iemand uit het hiernamaals kan communiceren via het digitale medium: waarschijnlijk wel, maar niet met "terugwerkende kracht" zoals in dit geval.
Plaatje bij antwoord
5 jaar geleden
Ritsuka
5 jaar geleden
Wat heeft de foto voor relevantie?
LeonardN
5 jaar geleden
Zie je de sigaar? Ik niet, in eerste instantie daarna snapte ik niet dat ik hem niet zag. Antwoorder zal de parallel bedoelen met een stukje stemgeluid in een opname die je eerst niet hoorde en later wel.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Grappig dat hoewel ik het eens ben met je uitleg, dat ik het niet eens ben met je conclusie! Ik vind het plaatje ook een duidelijke uitleg voor het omschreven fenomeen.
Ik geloof alleen niet in een hiernamaals of dat iemand na zijn dood, in een comateuze staat, of via een paranormale manier kan communiceren.
Er is geen enkel bewijs dat we zouden kunnen communiceren met overledenen.
Soms lijken we dingen te horen of zien in allelei willekeurige patronen, geluiden, ruis enz.

Dit heeft te maken met de werking van onze hersenen.
Onze hersenen zijn continue bezig indrukken die via onze zintuigen binnenkomen te analyseren en te vergelijken met ervaringen die al in onze hersenen zijn opgeslagen.
Dit is een oermechanisme dat bedoeld is om o.a. snel gevaarlijke situaties te kunnen herkennen en daar eventueel op te kunnen reagen.
Vaak is de informatie die via onze zintuigen binnenkomen niet volledig of onduidelijk.
Onze hersenen probeert dan deze onvolledige info is te vergelijken met iets wat het dichtste komt bij iets wat we wel weten en vult de missende informatie daarmee aan. Daarom zien we vaak beelden en horen we dingen die in willekeurige patronen. Denk maar eens aan allerlei figuren die je in willekeurige wolken kunt zien. Zo ook met geluiden.
Wanneer de hersenen eenmaal het verband heeft gemaakt zal de verbinding met het stukje zelf ingevulde informatie zijn gemaakt en zul je het voortaan altijd zi blijven zien of horen.

Het is dus gewoon de "automatisch aanvullen" functie van je hersenen die voor dit fenomeen zorgt.

Er is dus niks bovennatuurlijks aan.

Maar sommige mensen willen liever wel geloven dat er communicatie mogelijk is met overledenen.
Dit geeft namelijk vaak troost wanneer niet geaccepteerd kan worden dat een dierbare er niet meer is.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Prima uitgelegd en ja onze hersenen zijn tot bijna onmogelijke dingen in staat en kunnen ons alles laten herbeleven, zien , voelen, ruiken enz. zonder dat het ook maar iets te maken heeft met de werkelijkheid. Toch maak ik dingen mee die gewoon niet te zijn uit te leggen op het gebied van boodschappen van gene zijde. Ben zelf medium en heb er regelmatig mee te maken. Als makkelijk voorbeeld noem ik altijd de ervaring waarbij een naam door kwam in een vreemde taal, een voor mij totaal onbekende naam en taal De naam bleek van een lang geleden overleden tweeling zuster te zijn, waar de vrouw die bij me was nog steeds erg veel verdriet over had. Toeval ? Kan bijna niet. ook de vrouw zelf kende ik niet, nooit eerder gesproken of gezien, kende haar naam niet, wist niet waar ze woonde.
Boodschappen uit het hiernamaals, kunnen binnen komen via onze gedachten, of via ons gevoel, of een gebeurtenis die we zelf als een boodschap uitleggen .

Het lijkt me onmogelijk om dat op een andere manier voor elkaar te krijgen
, immers er moet iets technisch gebeuren om die stem te kunnen horen en vast te leggen en een gedachte is niet iets technisch
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Cryofiel
4 jaar geleden
Helaas Ed... boodschappen uit het hiernamaals kunnen niet binnenkomen. We kunnen hooguit de overtuiging hebben dat iets een boodschap uit het hietnamaals zou zijn.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ja niet veel meer dan een overtuiging zal het wel niet worden
Wel lijkt bepaalde informatie aardig te kloppen en kunnen we soms totaal niet uitleggen waarom het klopt.
LeonardN
4 jaar geleden
Wel lijkt bepaalde informatie aardig te kloppen en kunnen we soms totaal niet uitleggen waarom het klopt. -toeval
-de informatie die je denkt te horen is die informatie niet
-het feit dat sommige informatie op bijna iedereen lijkt te slaan (is een onderzoek geweest, in principe werken alle cold-readers hiermee, je kan bijna tegen iedereen zeggen dat ie een lastige periode heeft gehad in zijn leven, die persoon denkt dan aan die periode en is wat verbaast dat je dat van hem weet) "die we zelf als een boodschap uitleggen ."
Juist er is geen boodschap, sommigen hebben die illusie.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
LeonardN ja het is de aloude discussie Jammer dat je niet in gaat op mijn simpel voorbeeld van het verkrijgen van die onbekende naam. Er weer van alles bij halen maakt het alleen weer erg troebel.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
"Boodschappen uit het hiernamaals, kunnen binnen komen via onze gedachten, of via ons gevoel, of een gebeurtenis die we zelf als een boodschap uitleggen ." De bijbel leert geen voortbestaan van een ziel na de dood ( of leven na de dood) Ed.
Maar dit wil niet zeggen dat er geen geestenwereld bestaat. En idd., geesten kunnen boodschappen doorgeven aan een drager over overdrager van informatie ( een medium ).
Via deze mediums kunnen mensen aan info komen.
Bv aan de hand van een foto van een bepaald persoon. Een + voor het tweede gedeelte van je antw.