Is er een kerk in omgeving Utrecht waar je ook doordeweeks 'naar binnen' kan gaan.?

Ik zoek een kerk in omgeving Utrecht waar je ook doordeweeks 'naar binnen' kan gaan. Gewoon, voor wat stille tijd, bezinning. Dit is in het buitenland heel gewoon, maar ik vraag me af of dit in Nederland ook bestaat?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

De Domkerk in Utrecht is iedere dag open voor bezoekers. Zie de exacte openingstijden in de bronvermelding. Gemiddeld is het tussen 11 uur 's morgens en 4 uur 's middags.

Ook is er in Utrecht het project ‘Kerken Kijken’ dat al twintig jaar in de zomer (eind juni tot begin september; helaas net voorbij) kerken open stelt voor publiek en deskundige rondleidingen verzorgt.
5 jaar geleden
Ja, evangeliegemeente De Deur Utrecht. Als het goed is kun je er ‘s ochtends naar toe gaan om te bidden.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
dedeurutrechtoost.nl of dedeurutrecht.nl Je kunt kiezen. (Bij de deur utecht oost weet ik niet zeker trouwens of je er in de ochtend kunt bidden. Dan zou je kunnen bellen en informeren.)