Werkt BioKinesis echt ?

Ik heb hier over gelezen, biokinesis is zegmaar dat je door middel van bepaalde geluiden je dna "bewerkt" zodat je een andere tint haar krijgt of andere kleur ogen maar ik wou weten of dit echt werkt..

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.3K
Cryofiel
6 jaar geleden
Als zo'n eenvoudige methode zou werken, zou ze worden toegepast in de geneeskunde.
Ritsuka
6 jaar geleden
Dat is onzin
Erna55
6 jaar geleden
Het is inderdaad enorme kolder.
En wat cryofiel zegt: de reguliere geneeskunde zou er gebruik van maken.
Wanneer je wilt weten wat dna is, lees hier eens :
https://wikikids.nl/DNA
Dan begrijp je dat geluiden er geen invloed op hebben.

Antwoorden (2)

DNA is niet gevoelig voor geluiden. Gelukkig maar... als het zo kwetsbaar zou zijn, zouden *wij* kwetsbaar zijn - waarschijnlijk zelfs zó kwetsbaar dat overleven onmogelijk zou zijn.

Deze methode werkt dus niet.
Cryofiel
6 jaar geleden
Erna55
6 jaar geleden
Plus.
DNA is het belangrijkste deel van de chromosomen en voor een biochemicus een normale chemische verbinding of als je wilt een chemische stof. Chemische verbindingen kun je met chemicaliën veranderen, maar niet met kinetiek. Kankerverwekkende stoffen hebben invloed op het DNA en daardoor o.a. op de celdeling en de "erfelijke eigenschappen", maar dat is chemie en geen kinetiek.
Wat dat betreft is BioKinesis dus onzin; het werkt niet op DNA.