Hoe weet je of je contact hebt gemaakt met je "tweelingziel " ?

Contact met je tweelingziel . Het gevoel is overweldigend . Maar hoe weet je zeker dat het je tweelingziel is ?

Toegevoegd na 5 minuten:
De persoon met wie ik het contact heb gemaakt zou , volgens mijn eigen intuïtie , mijn "tweelingziel " kunnen zijn . Hoe krijg ik meer zekerheid ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

De ervaring overstijgt alle andere mogelijke ervaringen.
Zo sterk, dat er geen enkele twijfel mogelijk is.
Het contact er mee, is alleswegdrukkend, met niets te vergelijken, je hele denkvermogen beheersend.
En dat alles zonder woorden, zonder uitleg en zonder vragen, die zijn overbodig.
Het weten is voldoende.