Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn online tarotkaartleggingen betrouwbaar?

Ik heb op 3 verschillende website tarotkaarten gelegd. Op de eerste was de uitleg van de kaarten zó bijzonder, dat het heel erg leek op 'te mooi om waar te zijn'. De tweede gaf een vergelijkbare uitkomst, sommige kaarten waren zelfs dezelfde als op de eerste. Op de derde zag ik wederom enkele kaarten terug uit de eerste twee leggingen, en hier had ik echt het gevoel dat ik in de maling werd genomen want a-l-l-e-s wat ik te lezen kreeg, is ECHT te mooi om waar te zijn. Tenminste, dat denk ik. Ik heb helemaal geen ervaring met tarotkaarten. Ik hoop dus dat iemand mij kan vertellen hoe betrouwbaar het is als je online tarotkaarten 'laat leggen'. Alvast hartelijk bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
16.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
https://www.youtube.com/watch?v=c0PifTv-oiw Kijk dit filmpje, wordt stap voor stap alle trucs uitgelegd. Hoe makkelijker jij meegaat in een aanwijzing hoe makkelijker het wordt voor de lezers.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als iedereen het verhaal leest wat jij las, zal iedereen denken dat het over hem of haar ging.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ah het gaat hier zelfs om online tarot. De proef op de som is dezelfde tekst aan iemand voorleggen en zeggen dat deze over die persoon gaat, als deze ook verbaasd is over het "waarheidsgehalte" is het duidelijk.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@kwebbelientje Tarotkaartenlezers zijn allemaal opgrijpers, het is doorgestoken kaart zo je wil. Onzin en geldwegsmijterij.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@MrTomaat,
Bedankt voor je zeer verhelderende reactie. Ik heb dat filmpje gekeken... pffffff wat een oplichters hè???

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Net zo betrouwbaar als normaal kaartenleggen. Die beweringen blijven expres vaag en herkenbaar voor iedereen. Kijk ook maar naar horoscopen.