Hoe kreeg Edgar Cayce in zijn "psychic readings " informatie door over personen die een ziekte hadden ?

Hoe contraversieel ook : Edgar Cayce ( die leefde in de eerste helft van vorige eeuw ) kreeg wereldfaam door zijn zelf - hypnose readings over de gezondheidstoestand van patienten. Mijn vraag is hoe deed hij dat . En waarom zat hij in zijn "Earth Changes " reading er zo faliekant naast ?

Toegevoegd na 1 minuut:
http://simple.wikipedia.org/wiki/Edgar_Cayce

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is niet te beschrijven hoe een helderziende of heldervoelende "dat doet". Edgar Cayce was ongetwijfeld een zeer wijs man.
En niet iedereen is een char(latan)! Waarom denk je dat hij er zo faliekant naast zit met zijn "earth changes"? Hij zat fout met de exacte jaartallen, maar dat lijkt me 'peanuts'. Verder zitten we nog steeds in zeer woelige tijden, waarin van alles kan gebeuren, lijkt me.

Het beste antwoord

Hij kreeg informatie door in trance te gaan.
Daarom werd hij ook vaak de slapende profeet genoemd.
Hij werd berucht door vele voorspellingen te doen, zoals dat Californie in de stille oceaan zou vallen
De roddelpers smulde hier van, en dat bracht hem bekendheid.
Vele van zijn voorspellingen zijn nooit uitgekomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Alle "informatie"die hij doorkreeg,kwam van de patiënt zelf.
Hij is net zo'n fenomeen als tegenwoordig Char,Uri Geller en Derek Ogilvie om maar een paar "readers"te noemen! I.p.v. "readers"mag je ook een ander woord lezen!