Kent iemand de opdracht van een echte helder voelende?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedoel je de "spirituele " opdracht achter zijn / haar gave?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je vraag graag nader uitleggen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snapter geen balvan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als een echt helder voelende een opdracht heeft, dan is hij/zij degene die de vraag kan beantwoorden.

Het beste antwoord

Ik deel deze gave met je, en het is fijn om te werken met deze gave.
Je kunt er zoveel goeds mee doen, en zoveel mensen mee helpen, ook als kanaal om liefde en licht door te geven.
Maar, pas op voor je ego, blijf eenvoudig en dicht bij jezelf.
Bij misbruik zal deze gave tegen je keren.
Ieder mens heeft een opdracht, zodra hij geboren wordt.
De opdracht die in hem of haar gefluisterd is, zal langzaam ontdekt moeten worden, en uitgewerkt kunnen worden, passend bij jouw niveau.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Waarom zou deze persoon een opdracht hebben en van wie of wat zou hij deze opdracht gekregen moeten hebben? Volgens mij is er namelijk geen opdracht.

Als er geen opdracht is, kan ook niemand de opdracht kennen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als iemand een opdracht heeft, betekent het dat deze daarmee akkoord is gegaan. Anders heeft niemand een opdracht.

Dus als iemand een mondelijke of schriftelijke afspraak met betrekking tot een opdracht met een helder voelende gemaakt heeft, is hij/zij daarvan op de hoogte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof dat het niet als opdracht ervaren word door de mensen die dit praktiseren.Als je het als opdracht ervaart of missie dan word je beheerst en ben je de macht over je eigen gevoelens kwijt.Je moet dus eerst zorgen dat je uitvindt hoe het werkt en hoe je er persoonlijk mee om moet gaan,anders zul je het niet tot je voordeel kunnen gebruiken of anderen ermee helpen.

Maar als je het toch als opdracht wil classificeren dan zou ik zeggen dat een heldervoelende het gebruikt om mensen te lezen ,danwel hun aura ,emotie of plannen,dat is heel erg persoonlijk.

Toegevoegd na 2 uur:
He christianke,ik heb je een prive bericht gestuurd:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is mogelijk dat iemand zichzelf een opdracht geeft in het leven, maar dat kan voor iedereen anders zijn.
de persoon om wie het gaat zal zijn opdracht kennen en kunnen verwoorden, maar voor de omgeving hoeft dat niet altijd duidelijk te zijn.
14 jaar geleden
Als jij werkelijk iets helder kan aanvoelen, dan is die gave je gegeven om daar iets mee te doen . Vrijwel zeker kan je de gave gebruiken om anderen te helpen.

Hierbij vraag ik mij af of wat je meemaakt ook geliëerd is aan de onzichtbare wereld. De andere dimensie die wij niet kunnen zien maar die wel de bron is van inspiratie en doel .

Ik weet niet wat het doel is van jouw gave. In jouw leven zul je er misschien zelf achter komen.

Verder is het zo dat je de gave kan kwijt raken als je hem niet op de juiste manier ( intuïtief gezien ) gebruikt. Niemand weet waarom jij hier op aarde bent gekomen en wat jouw doelstellingen kunnen zijn . Dat is het mysterie van het leven.

Als laatste zou ik je willen adviseren niet uit het oog te verliezen dat welke spirituele gave dan ook , ook heel prettige gevoelens naar boven brengt. Hemelse gevoelens. Maar als mens kan je jezelf verliezen in die gevoelens . Ook kan je jezelf gaan zien als "verheven" . In principe is het meestal beter om je gaven redelijk verborgen te houden voor anderen , zodat ze je als "normaal " aanzien en behandelen.

Als allerlaatste : de fantasie van de spirituele gave kan de werkelijke gave maskeren . Zo krachtig is het gevoel van heerlijkheid van het spirituele gevoel. Vanuit je onderbewuste "ik " uit je hersenen kunnen ook mysterieuze boodschappen worden gecreeërd . Altijd op je hoede blijven voor fantastische fantasieën . Maar altijd open blijven staan voor het onverwachte nieuws dat je doorkrijgt tijdens het helder voelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het ver- en invullen van zijn/haar innerlijke behoefte (talent)
(net als de rest van ons)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het hebt over het voelen van helderheid, gaat dat dus om licht wat in iemands ogen valt.
Ik zie niet in waarom ik naar opdrachten van iemand zou moeten luisteren die naar licht kijkt. Laat staan dat het DE opdracht zou zijn.

Voor mij is DE opdracht: elkaar niet onnodig beledigen, elkaar ondersteunen en helpen voor zover je dat kan, en dat soort idealen.
Willekeurige opdrachten uitvoeren van willekeurige mensen op deze aarde omdat ze iets zouden kunnen of weten wat anderen niet zouden kunnen of weten: dan vind je de gedachten van een ander belangrijker dan je eigen. Dat komt voor, bijv. als je hoteldebotel verlieft op iemand bent. Maar dat komt niet voort uit rede, maar uit genot.

Toegevoegd na 43 seconden:
verliefd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is geen opdracht voor een helder voelende, niks moet.

Maar wanneer jij je gaven herkent en er iets mee kunt, een ander helpen, dan deel je dit graag, wanneer de ander jouw gave met jou wil delen!

Ieder mens heeft een gave, of dat nu heldervoelenheid is of aanleg voor timmerman. De timmerman is even waardevol voor diegene die de timmerman nodig heeft.