Wat is het verschil tussen een sterrenkind en nieuwetijdskind?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4K
Cryofiel
10 jaar geleden
Hier zijn al vaker vragen over gesteld. Sterrenkinderen, nieuwetijdskinderen, indigokinderen, kristalkinderen, noem maar op... Steeds wordt er een nieuwe naam bedacht voor hetzelfde verschijnsel. Het verschijnsel waar het om gaat is een reactie van sommige ouders op bepaalde gedragingen van hun kind. Die gedragingen zijn heel normaal, maar ouders die dat niet weten en die gevoelig zijn voor dergelijke zweefverhalen vinden het natuurlijk veel mooier als hun kind heel bijzonder zou zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zou jammer zijn dat die ouders die jij aanhaalt, Cryofiel, zichzelf onderschatten. Ook die ouders [zo niet iedereen] zijn bijzonder! Mn zij moeten de gevoelige jonge mens opvoeden, leren begrijpen en bijstaan, zover mogelijk natuurlijk.
Cryofiel
10 jaar geleden
Natuurlijk - maar dat heeft niets te maken met het al dan niet geloven dat juist jouw kind één van de eerste vertegenwoordigers zou zijn van de komende golf 'subtieletrillingswezens'.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jouw genoemde ‘subtieletrillingswezen' is gewoon een product van de trillingverhoging, naar een andere energie, waar een ieder mee te maken heeft of krijgt. En ja, in verandering is iemand uiteindelijk voorloper.
Cryofiel
10 jaar geleden
Welke trilling?
Wat trilt er?
Hoe snel trilt het?
Met welke amplitude (uitslag) trilt het?
Welke vorm heeft de oude energie?
Welke vorm heeft de nieuwe energie?
Om hoeveel Joule (of calorie) gaat het?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
;-) Er is hierover al zoveel informatie op GV gedeeld [internet staat er ook bol van] dat ik geen behoefte meer voel om dit weer te gaan herhalen. Zoals wel vaker met jou gedeeld is het misschien handig om je "in te lezen" in het onderwerp, alvorens je met herhaling van vragen komt. Anders wordt het weer "een gebed zonder einde" met welles nietes nuances.
Met alle respect, trouwens.
Cryofiel
10 jaar geleden
Ik heb me ingelezen. Daarbij valt juist op dat deze vragen nooit worden beantwoord. Het beste antwoord dat ik heb kunnen vinden is dat een "trilling" een "energie" is, en die "energie" is een "frequentie". Maar dat is slechts het heen en weer verwijzen van de ene onbekende term naar de andere onbekende term. Op die manier worden de vragen handig ontweken. Als er zoveel informatie is gedeeld, zou het voor jou een koud kunstje moeten zijn hier even een verwijzing te plaatsen, om deze terugkerende discussie eindelijk eens te kunnen stoppen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@cryofiel de aarde trilt, en wij trillen zo mee (schumannsresonantie) en dat zou hersengolven veroorzaken, en als die trilling hoger wordt veroorzaakt dat dus verandering, naar een ander bewustzijnsniveau.
Cryofiel
10 jaar geleden
Kijk, dat is eindelijk eens een concreet antwoord - heel goed! Maar, ik kan het niet laten: laten we eens even doordenken over wat je eigenlijk zegt. De Schumannresonantie is echter geen trilling van de aarde. Het is een gevolg van blikseminslagen ergens op aarde. De elektromagnetische velden van die blikseminslagen verspreiden zich op een bepaalde manier over de hele aarde. Op bepaalde plekken zie je dan een soort "elektromagnetische echo" van blikseminslagen die elders plaatsvinden. Deze velden zijn enorm zwak. In ieder geval veel zwakker dan de directe velden van een blikseminslag die in de buurt plaatsvindt. En ook veel zwakker dan allerlei andere natuurlijke elektromagnetische verschijnselen. Ze zijn al helemaal veel zwakker dan de elektromagnetische velden die wij zelf produceren. Daar komt bij dat, voor zover bekend, deze zwakke velden geen enkele invloed hebben op de hersenen. Sterkere velden hebben in ieder geval geen merkbare invloed, dus deze zwakke Schumann-velden al helemaal niet. Dat is trouwens maar goed ook. Stel dat ver verwijderde blikseminslagen inderdaad hersengolven zouden veroorzaken, dan zouden onze hersenen continu in de war raken door blikseminslagen in Afrika of in Australië (want daar hebben we het over bij Schumannresonanties). Gelukkig is dat niet zo. Dat wij "meetrillen" met de elektromagnetische Schumannvelden klopt dus niet. De Schumannvelden veroorzaken ook geen hersengolven. Tot slot is er geen reden waarom de Schumannvelden "hoger" zouden worden. Ze zijn er altijd al geweest, en ze zullen blijven bestaan zolang er bliksem is. (Tussen haakjes: wat bedoel je met "hoger"? Bedoel je een hogere frequentie van de golven zelf, een hogere frequentie waarmee ze optreden, of een grotere sterkte?) Nog afgezien van het feit dat er dus helemaal niets gebeurt, waarom zou die "hogere" (wat dat ook moge betekenen) trilling een verandering naar een ander bewustzijnsniveau veroorzaken? Wat bedoel je trouwens met "ander" bewustzijnsniveau? En als een simpel elektromagnetisch Schumannveld zo'n verandering (wat je daar ook mee moge bedoelen) zou veroorzaken, waarom zouden we dat dan niet zelf kunnen bereiken? De eigenschappen van de Schumannvelden zijn bekend, en het is heel eenvoudig ze zelf te maken. Je ziet: als je even doordenkt over wat er eigenlijk staat, kom je tot interessante conclusies en al even interessante vervolgvragen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Cryofiel, ja weet ik veel, kben nie zo veelzeggend, hahaha
Bewustzijnsniveaus is het waaruit wij handelen, dus nu vooral ego-gericht en rationeel, en later zal dat vanuit het ziel zijn en daarna inzicht en onvoorwaardelijke liefde.
Veel te ingewikkeld voor mij. Hahah
Ach ja, als jij er gelukkig van wordt vind ik dat je gelijk hebt.
Cryofiel
10 jaar geleden
Het gaat niet om "ik heb gelijk en jij lekker niet" of andersom. Het gaat erom samen te ontdekken hoe het zit. Het Schumannveld heeft in ieder geval niets met onze hersenen te maken. Althans, volgens mijn bovenstaande redenatie is er geen relatie. Als jij of iemand anders een reden weet waarom die relatie er toch zou zijn, ben ik zeer geïnteresseerd. Juist vanwege dat 'samen ontdekken' dat ik in de vorige alinea noemde. Sterker nog, ook al weet niemand een reden, maar kan iemand laten zien DAT het zo is, dan ben ik uitermate geïnteresseer. Hoe dat dan kan, is van later zorg. Maar voor zover ik tot nu toe kan ontdekken, heeft het Schumannveld niets met ons bewustzijn te maken. -- Je zegt nu dat de mens nu ego-gericht en rationeel is, en zich zal ontwikkelen richting ziel, en dan inzicht en onvoorwaardelijke liefde. Mag ik vragen hoe je daaraan komt? Ik bedoel, is dat een wens, is het een geloof, is het een feit, of is het een conclusie?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou t is meer dat sommige van ons al op het volgende zitten, vandaar dat ze dat weten,, we zitten nu op 3 en gaan heel kort naar 4 en dan naar 5 tillen. Dat is het doel van de nieuwetijdskinderen, dat weet ik maar t is nie zo dat er onderzoek naar is gedaan ofzo.. Denk ik.
Cryofiel
10 jaar geleden
Als iemand zegt dat hij zoiets "weet", moeten we dat dan zomaar geloven?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kunnen we net zo goed zeggen van alles en iedereen die iets constateert, eigenlijk is alles misschien wel een grote leugen en zit het tussen de oren. Zou ik niet zo gek vinden haha
Cryofiel
10 jaar geleden
Dat zou kunnen. Maar met die houding zijn wij als mensheid niet verder gekomen. We zijn wel verder gekomen door te kijken wat er gebeurt en daarvan te leren. Zo hebben we ontdekt dat je beter geen vliegenzwammen kunt eten, en dat het kauwen op wilgenbast helpt als je hoofdpijn hebt. Dat zijn geen subjectieve meningen die alleen maar tussen de oren zitten. Dat zijn inzichten die we hebben gekregen door goed op te letten en door verbanden te zien. Om terug te komen op jouw voorbeeld: als je in de oertijd leeft en iemand zegt tegen je dat je op wilgenbast kunt kauwen als je hoofdpijn hebt, dan kun je dat zomaar geloven, je kunt het ook voorzichtig controleren. Als je alles zomaar gelooft, ga je op een gegeven moment dood omdat je naar een vijand hebt geluisterd. Als je iets hoort en je denkt: "goh, zou kunnen, maar laat ik maar liever voorzichtig zijn" blijf je leven, en leer je steeds iets bij. Nu ben ik iemand die graag blijft leven en die ook openstaat voor nieuwe kennis. Maar ik geloof natuurlijk niet zomaar alles en iedereen. Dus als iemand iets beweert, wil ik eerst graag weten of het zomaar een bedenksel is, of dat er reden is waarom het echt zo zou zijn. Vandaar dat ik de vraag stelde die ik je heb gesteld. Jij beweert iets. Is dat zomaar een bewering, of is er een reden om erin te geloven?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.kristaldimensies.nl/nico_dimensies123.php Ik probeerde t belangrijkste te kopiëren maar dat lukte niet,
Het stukje: trilling van de aarde gaat over een onderzoek
Cryofiel
10 jaar geleden
Goed dat je naar bronnen verwijst. Ik heb het stuk doorgelezen, maar het is me veel te theoretisch. Ten eerste wordt niet ingegaan op de *soort* trilling van de Schumannvelden. Schumannvelden zijn gewone elektromagnetische straling. Niets bijzonders aan. Vervolgens wordt zomaar gezegd dat de mens zou gaan meetrillen met deze elektromagnetische straling. Er wordt niet uitgelegd wat "meetrillen" zou moeten betekenen. Misschien kun jij uitleggen hoe ik me moet voorstellen dat wij allemaal "meetrillen" met elektromagnetische straling? En waarom we wel zouden "meetrillen" met de Schumannstraling, maar niet met alle andere elektromagnetische straling die om ons heen is? Wat dat "meetrillen" voorstelt blijft dus een raadsel. Ondanks deze onduidelijkheid wordt er daarna direct een verband gelegd tussen dit onbekende "meetrillen" en ons bewustzijnsniveau. Er wordt niet uitgelegd wat een bewustzijnsniveau is. Ook blijft onbekend waarom dat bewustzijnsniveau te maken heeft met bepaalde elektromagnetische straling. Een ander raadsel is waarom juist deze ene soort elektromagnetische straling zoveel invloed zou hebben op dat onbekende bewustzijnsniveau, en alle andere soorten straling niet. Wat het artikel verzwijgt is waar de Schumannstraling vandaan komt. Nergens wordt genoemd dat dit gewoon een soort echo is van de straling die vrijkomt bij bliksemflitsen. Ook blijft onduidelijk wat wordt bedoeld met "hogere" Schumannstraling. Het artikel blijft vaag, maar je zou eruit op kunnen maken dat ze doen alsof de frequentie van de trillingen hoger zou worden. Schumann heeft goed uitgelegd dat dit niet kan. Wat wel zou kunnen is dat niet de frequentie, maar de sterkte van de Schumannstraling hoger wordt. Dan hebben we dus sterkere straling van dezelfde frequentie. Het artikel legt direct de link naar een "hogere dimensie", waarbij ook onduidelijk blijft wat dat dan weer zou moeten betekenen. Maar als je weet wat Schumannvelden zijn, snap je dat de hogere sterkte enkel en alleen wordt veroorzaakt door meer bliksemflitsen. Of het nu werkelijk meer bliksemt op aarde dan enkele decennia geleden weet ik niet, maar vanwege de klimaatverandering zou dat best kunnen. Maar als dat zo is, dan is ook dat een verschijnsel dat zich al vaker heeft voorgedaan. Ook vroeger waren er hete en koude perioden op aarde, en perioden met veel of juist met weinig bliksemflitsen. Als de Schumannvelden sterker zouden worden, is dat dus iets dat al heel vaak is gebeurd.
Cryofiel
10 jaar geleden
Tot zover mijn bijdrage aan deze informatieuitwisseling. Ik heb mijn best gedaan wat feiten en inzichten toe te voegen, en wat vragen te stellen over het artikel. Als jij meer feiten en inzichten hebt, of als je mijn vragen kunt beantwoorden, dan houd ik mij van harte aanbevolen.

Antwoorden (3)

Sterrenkinderen worden zo genoemd vanwege de kwaliteiten die zij bezitten en nieuwetijdskinderen worden zo genoemd vanwege de vernieuwde mens die zij vertegenwoordigen.

Als we naar de omschrijving kijken van beiden worden sterrenkinderen meer gestimuleerd om zichzelf te zijn ten goede van iedereen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nieuwetijdskinderen: oa..Zij leven hun gevoel en beredeneren dan verstandelijk hoe ze er mee om moeten gaan. Een aantal speciale eigenschappen van deze kinderen en mensen. Veel van deze kinderen hebben een grote binding met mens, dier en milieu. Ze vinden het moeilijk om mensen, waar ze van houden, los te laten. Ook het welzijn van dieren en milieu hebben hun grote aandacht.
sterrenkinderen: oa...Sterrenkinderen hebben ”kristallen” in hun DNA gene zitten én zij zijn mooie en bewuste en gevoelige maar toch wel evenwichtige mensenkinderen. Zij weten al van jongs af aan wat de waarheid is en ze zijn hier juist nu op Aarde om hun Missie en Doel te verwezenlijken. Zij weten dat zij anders zijn dan andere kinderen, ook voelen zij dat zij anders zijn dan hun Aardse familie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zijn naar mijn mening allebei nieuwetijdskinderen.

Het is gewoon verschil in een bepaalde vibratie dat ze meedragen/hebben. Dat levert verschillende bijproducten hoe ze functioneren. Het is niet zo dat een sterrenkind zo is en een nieuwetijdskind zo. Dat vind ik in hokjes plaatsen.

alle antwoorden lijken mij dat de bronnen van internet afkomen. Echter is de informatie op internet vaak niet betrouwbaar. Als ik zet op internet: 'sterrenkinderen zijn uitgelatener en hoogintelligent, terwijl nieuwetijdskinderen lichamelijk slecht functioneren' dan kopieren andere sites het, en zo is er een heel web van onbetrouwbare informatie.

Als andere vibraties buiten het fysieke bewezen kunnen worden, dan kan er echt vast er iets over gezegd worden.
naar mijn mening!

naar antwoorden zou je eens moeten kijken naar www.thespiritualcatalyst.com , zij baseert alles op de wetten van het universum. en je kan dan zelf interpreteren of het betrouwbaar is of niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
Dat laatste zijn geen wetten van het universum. Het zijn bedenksels van de mens. Aan de bedenksels kun je zien uit welke tijd en welke cultuur de bedenker komt. De bedenksels zeggen dus veel over de mens, en niets over het universum.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nieuwe-tijdskinderen is de overkoepelende benaming voor de meer gevoelige, sinds de jaren 60 - 70 geboren, evoluerende mens. Niets zweverigs aan. Het is de aanpassing van de mens aan de veranderende tijd. De tijd van verhoogde trilling, van het hart, van de liefde, de intuïtie en transparantie.Wij zijn tevens onderdeel van het universum. Zo boven, zo beneden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@KVlex, wat bedoel je met vibraties buiten het fysieke en waar staan op de link die je geeft de wetten van het universum?
Cryofiel
10 jaar geleden
@Mahric, nieuwetijdskinderen is de benaming die sinds de jaren 1960-1970 werd gebruikt. Het begrip waar die benaming voor wordt gebruikt, is echter al veel ouder. Afhankelijk van het tijdvak waar je naar kijkt, wordt hetzelfde vermeende verschijnsel aangeduid met verschillende termen. In de jaren 1960-1970 werd de term 'nieuwetijdskind' gebruikt. In andere jaren werden andere termen gebruikt: kristalkind, indigokind, sterrenkind, enzovoort. Het feit dat een bepaalde *naam* sinds 1960-1970 in gebruik raakte, wil dus niet zeggen dat het benoemde *verschijnsel* pas sinds die tijd bestond. Vanzelfsprekend bestaat ook de onderliggende theorie al veel langer. Die theorie evolueert geleidelijk mee met de behoeften van de tijd, en met de veranderende cultuur. Dit gedachtengoed is daarmee een puur cultureel-antropologisch verschijnsel. Het voldoet aan een bepaalde behoefte. In onze tijd wordt gesproken over 'vibratie' of 'trilling'. Maar *wat* er dan vibreert of trilt kan niemand zeggen. Ook kan niemand zeggen hoe snel dat 'iets' zou trillen, en met welke amplitude. In onze tijd wordt regelmatig gesproken over een 'connectie' (wat dat ook moge betekenen) met het 'universum' (wat dat ook moge betekenen). Ook dit is een uiting van de behoeften die in *onze* tijd in *onze* cultuur bestaan. Bekijk een andere tijd en/of een andere cultuur, en je zult andere accenten zien, omdat de menselijke behoeften verschillend zijn. De overeenkomst tussen al die tijden, al die culturen, en dus al die uitingen van dezelfde onderliggende wens is dat het een "feel good" theorie is die op geen enkele manier kan worden gefalsificeerd. Daarmee lijkt het net alsof die theorie de waarheid is - en dat is nu precies de behoefte.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Erg vriendelijk van je hoor maar ik hoef geen geschiedenisles. Die info is mij bekend.
Vanaf de jaren die ik benoem gaat de veranderingen beduidend sneller, [ en gaat steeds sneller] wordt de mens door kennis en ervaring meer bewuster en is de 'trillingverhoging' [om in jouw vocabulaire te blijven] bij de huidige mens a.h.w. meer 'zichtbaar' geworden.
Cryofiel
10 jaar geleden
Voor jou is dit misschien bekend, maar dat geldt niet voor iedereen die hier meeleest. Dat de veranderingen (welke dan?) ineens sneller gaan (waaraan merk je dat dan?), is ook iets dat in elk tijdvak opnieuw wordt gezegd. Ik kan me nog een prachtige uitspraak van Ed Dijst herinneren, dat er elk jaar 6% meer nieuwetijdskinderen zouden worden geboren dan het jaar daarvoor. En dat al sinds ongeveer 1920... Je hoeft niet eens te gaan rekenen, je ziet direct dat dit niet kán kloppen. Intussen blijven we met een aantal vragen zitten. In deze draad staan ze intussen netjes verwoord. Je kunt de gelovigen en de bredere denkers eenvoudig van elkaar onderscheiden aan de hand van hun reactie op deze vragen.
--  De bredere denkers zijn zich bewust van deze vragen, denken erover na, en zien de implicaties.
--  De gelovigen negeren of ontkennen het bestaan van deze vragen. De vraagstelling past niet in hun beeldvorming.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Mahric: hoe is die trillingverhoging nu meer zichtbaar?
Heb je daarover info/bronnen/sites voor me?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Cryofiel, zie voor antwoord mijn reactie onder de vraagsteller. Grappig dat je blijft aangeven dat "we" met vragen blijven zitten. Het is voor ons beide geen verrassing dat "we" niet dezelfde vragen en antwoorden hebben. Vandaar dat zowel jij als ik ons weten hier delen. Wanneer je spiritualiteit ofwel het leven wilt begrijpen zul je het zelf moeten ervaren om er vervolgens lering uti te kunnen trekken. Tenminste, dat is mijn ervaring/weten. Je laatste alinea zit weer vol met aannames en stellingen, die mij het gevoel geven dat je nog moeilijk open kunt staan voor, zeg maar, anders denkende/ andere theorieën en daarmee alles op voorhand dichttimmert waardoor een open houding niet mogelijk is. @WendyH, met 'zichtbaar' doelde ik op die kinderen, en volwassenen, waarbij wij kunnen constateren dat zij 'anders' /zijn dan dat we gewend zijn / als norm (wat dit ook mogen zijn) ervaren. Tis wat breed geformuleerd maar ik denk dat je me wel begrijpt. Zo niet, laat het maar weten.
Bronnen zijn er in de praktijk, de bieb, op internet genoeg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn vraag is dan wie die "wij" zin die volgens welke normen/ ervaringen/ gewenning een dergelijke conclusie stellen.
Want ieder mens heeft zijn eigen normen en waarden, ervaringen en is dus heel gekleurd/subjectief. Je schreef zelf al "wat dit ook moge zijn" en dat het breed geformuleerd is, maar dat is juist mijn vraag. Mensen bijvoorbeeld met een "milde" vorm van autisme zijn in hun denken en gedrag anders dan mensen zonder. Naast lastige dingen (voor de maatschappij dan vaak) als problemen met de sociale vaardigheid hebben velen hele mooie eigenschappen (mijn subjectieve mening) als: bloedje eerlijk en open zijn, het hart op de tong hebben, niet kunnen liegen, logisch kunnen denken, zeer geconcentreerd zijn, in meer of mindere mate leven in een eigen wereld en zeer gevoelig zijn.
Feit is, dat hun hersenen anders werken dan die van mensen zonder autisme. Je ZOU kunnen zeggen, dat dit nieuwetijdsmensen zijn of welke naam je er ook aan wilt geven.
En dan ben ik weer terug bij mijn vraag ;-) .
Cryofiel
10 jaar geleden
@Mahric, je blijft begrippen gebruiken die een onbekende betekenis hebben. Elke redenatie die uitgaat van onbekende uitgangspunten, is noodzakelijkerwijs nietszeggend.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@WendyH, jouw uitleg over normen en waarden klopt natuurlijk, maar er zijn nog velen die daar anders over denken en zichzelf als norm nemen, daarmee een ieder die hiervan afwijkt a.h.w. ‘devalueert’,
e/o zoals jij al aangeeft, als lastig ervaart. Wat autisme betreft ga ik ook mee in je uitleg. Wat jij aan eigenschappen benoemd zie je terug bij wat men ‘nieuwetijdsmensen / kinderen’ noemt. Of autisten per definitie nieuwetijdsmensen zijn durf ik niet te zeggen. Maar speciaal en bijzonder, en dat bedoel ik positief, zijn ze zeker.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Precies.
Je schreef eerder: "met ‘zichtbaar’ doelde ik op die kinderen, en volwassenen, waarbij wij kunnen constateren dat zij ‘anders’ /zijn dan dat we gewend zijn / als norm (wat dit ook mogen zijn) ervaren."
Mensen met autisme zijn "anders" vanwege een aantoonbaar andere hersenwerking.
Velen, ook de wetenschap, noemen dat iemand met een beperking.
Ik vind het dus veel te vaag om mensen die anders zijn meteen nieuwetijdskind te noemen, of welke andere benaming op dat vlak dan ook. Als het criterium is, dat nieuwetijdsmensen anders dan anderen zijn: wie bepaalt dan wat "anders" is?
Cryofiel
10 jaar geleden
Vanuit de autist gezien zijn alle andere mensen nieuwetijdskinderen, omdat al die andere mensen anders zijn dan de autist... @Mahric, ik heb een aantal vragen gesteld. Misschien is je dat ontgaan. Zou je misschien de moeite kunnen nemen, te reageren op mijn vragen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Cryo: leuke manier van omdenken *grinnik*: met je eens.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@WendyH, als antwoord op je vraag: jij en ik (bijvoorbeeld).
Maar dan het "anders" als het zien van de menselijke evolutie; waar hijj ahw naartoe groeit en waar hij nu al toe in staat is. En dat dit per individu zo kan verschillen. Prachtig Dus dat "anders" zijn ervaar ik persoonlijk als *verwondering en niet als een diskwalificatie. @Cryofiel, het is me niet ontgaan. Maar ik heb je ook uitgelegd waarom ik hier niet [meer] op je vragen inga. Graag per pb. Ik reageer dan altijd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dank!
Cryofiel
10 jaar geleden
Nee, je hebt gezegd dat het antwoord al ergens staat. Ik zou graag van je horen waar ik dat antwoord dan kan vinden.