hoe komt het dat een engelbewaarder je soms in de steek laat? en wat kan ik daar aan doen.

ik heb mijn kaarten lagen leggen. en ben met te veel dingen bezig. daaruit bleek dat mijn engelbewaarder mij soms in de steek laat. hoe komt dit en wat kan ik daar aan doen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (13)

Ik ga niet van het kaarten leggen uit,maar gewoon van het motto dat als je een ander helpt dan wordt je zelf ook geholpen.
Vaak zijn het hele kleine dingen,of gelukjes die je hebt.
Ga gewoon door met je leven,je kunt niks forceren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie het niet als in de steek laten, je bent gewoon met teveel dingen tegelijk bezig. Dan kun je je engelbewaarder niet 'horen', die komt niet door al die drukke gedachten heen. En wacht rustig tot het weer wat rustiger is in jouw hoofd.

Maar hij/zij is er wel hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je met teveel dingen bezig bent. Net als iedere andere relatie vergt de relatie met je engelbewaarder dat je werkelijk aanwezig bent.
Het zou je kunnen laten zien dat je het "aandachtig leven" voorbij gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een engelbewaarder laat je niet in de steek, die kaartenlegger liet je in de steek... De oplossing is om niet meer naar die kaartenlegger te gaan, dan laat je engelbewaarder je niet meer in de steek...

Als ik jouw engelbewaarder was en je ging naar zo´n kaartenlegger, dan liet ik jou ook in de steek... Niet meer doen door...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je engelbewaarder laat je echt nooit in de steek, daar kun je op vertrouwen.
Ik wil geen waarde-oordeel vellen over de kaartlezer maar zo-iets kan hij/zij nooit zeggen. Want je engelbewaarder is er altijd voor je,ook in de meest slechte tijden. Hij zal zich nooit, echt nooit van je afkeren.
Probeer eens heel rustig te gaan zitten en vervolgens heel rustig te worden in je hoofd, zoiets als mediteren en denk dan aan je engelbewaarder, stel hem een vraag en probeer niet meteen een antwoord te krijgen, maar blijf rustig en kalm en merk dan dat na een tijdje als je gewoon doorgaat met je leven het antwoord vanzelf tevoorschijn komt. Je hebt dan weer contact met je engelbewaarder, maar dat contact is nooit weg geweest, jij was misschien te druk met andere dingen waardoor je het niet kon ervaren.
Wat je ook kunt doen is voor je gaat slapen heel sterk aan je engelbewaarder denken, vaak zul je wakker worden met het gevoel dat hij in de buurt is.
Succes ermee en heb vertrouwen, het komt goed...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn engelbewaarder is mijn vrouw. Als ze mij soms in de steek laat heeft ze haar dag niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:) +1 zo zie je maar weer, een engelbewaarder is ook maar een mens :)
Engelbewaarders zijn zo discreet en laten nooit iemand in de steek. Engelbewaarders zijn wel een beetje sceptisch met kaarten en dergelijke aardse dingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien moet je toch wat meer aandacht voor je engeltje hebben

als een goede vriendin me geen aandacht meer geeft liet ik haar ook in de steek

of ja je kunt het ook omdraaien
omdat jj zo druk met van alles bent heb je het gevoel dat ze er niet meer is voor jou

waarom probeer je het contact zelf niet te herstellen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een engel laat je nooit in de steek, dat is gewoon niet zo.
Maar ze nemen soms wel even afstand omdat jij het beter denkt te weten.
Ze proberen je van alles in te fluisteren in de hoop dat jij het hoort, maar je bent zo druk met je eigen gedachten en wensen dat hun er niet door komen.
Misschien moet je de tijd nemen om eens even stil te worden, en liefdevol je af te vragen wat voor jou de weg is.
Geen chaos maar rust en ingetogenheid, is wat ik je moet vertellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Engelbewaarders laten je nooit in de steek. Wel laten ze je soms dingen zelf doen. Maar ook dat is ten goede van jouw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gevoel kan je hebben maar het gebeurd niet echt. Hij/zij is altijd "in de buurt".
Het kan gebeuren mn op momenten wanneer 'zij' vinden dat jij zelf nog ervaring en zelfkennis moet opdoen. Zelf achter dingen komen die voor jou (groei) belangrijk zijn, zonder hulp, uiteraard.

Zij 'kijken' toe en genieten van jouw vorderingen. Tenminste, wanneer jij hiervoor wil gaan en je niet met veel dingen bezig zijn die niets met je werkelijke Zelf te maken hebben, ofwel, dat je wegloopt van wat er in je innerlijk speelt of gevraagd wordt.

Leer jezelf kennen door ervaring en niet via buitenaf, hier de interpretatie van een 'kaartlezer'. Begin te leven!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt op een bepaald moment meer vertrouwen gezocht in een persoon die de kaart voor je zou leggen, dan te luisteren naar je innerlijke stem en ook engelbewaarder.
Je engelbewaarder laat jou niet in de steek, maar kijkt op afstandje mee en wacht tot jij weer naar jezelf en intuitie gaat luisteren, zodat je de volgende keer weet dat je de meeste antwoorden gewoon in jezelf kunt vinden. en dit kost je niets ook nog.
Wat betreft de kaartlegger; Die mag volgens mij dit soort dingen niet zeggen. Het zou jou ook in een afhankelijke positie kunnen houden van haar/hem.
zo zie je maar hoe misleidend zoiets ook kan zijn, vooral als je eventjes minder stabiel bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nooit meer naar die kaartlegger toe gaan het is een oplichter!
Een echt paranormaal begaafde persoon, zal dit nooit kunnen zeggen, je engelbewaarder, of beschermengel, of spirituele gids, allemaal het zelfde zal jou alleen bijsturen, adviseren of proberen je te weerhouden van bepaalde dingen, of doet gewoon niets, het leven, jouw leven is helemaal voor jouw verantwoording, je kan wel je eigen in de steek laten, ook dat is jouw keus.