Ben opzoek naar uitleg over Lenormand kaarten.Over alle mogelijke combinaties?

Alle mogelijke combinaties bv ruiter-slang-beer-kind enz.of huis-de zon-de vissen enz.Als je de 36 kaarten legt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

denk niet dat je een concrete betekenis zal vinden omdat het altijd behoorlijk algemeen is zodat de persoon die meer wil weten het zelf toe kan passen en eruit kan pikken wat deze aanspreekt (ofwel toepasselijk vindt/herkend/wil horen)

misschien dat je wat aan de link hebt, iets concreets heb ik niet kunnen vinden.

Toegevoegd na 2 minuten:
met 36 kaarten kan je zoveel combi's maken dat ze niet te beschrijven zijn.

en al zijn ze er, dan is het nog niet toepasbaar op 1 persoon omdat het niet concreet is.

het is dus een kwestie van invullen met de info die je uit vorige kaarten hebt weten te halen zodat je een totaalplaatje kan maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hier staat al heel wat uitleg.Misschien kan je zo al een beetje beter volgen.