Hoe heet dit symbool?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Amadea
12 jaar geleden
Wat storend dat het symbool niet precies midden door de vouw loopt....!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of... wat storend dat de vouw niet precies midden door het symbool loopt.
Of... wat storend dat er een vouw over het dekbedovertrek loopt...
:-)
Amadea
12 jaar geleden
Heb je ook een toelichting voor de trefwoorden "begine" en "ind", Suus?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb dat symbool van de week nog gezien bij een vraag hier op GV volgens mij, of iets soortgelijks... spiritueel, maar pin me er niet op vast. misschien schiet het me nog te binnen

Antwoorden (2)

Volgens mij is het een Random symbol! Die gewoon niet bestaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is duidelijk het Dubbele Hart Symbool.
Hier zie je het symbool van twee harten: het innerlijke hart en het hart naar buiten gericht. Het naar buiten gerichte hart breidt zich aan de onderkant uit wat inhoudt dat de innerlijke liefde zich naar buiten toe aan het verspreiden is en dus al maar meer wordt. Dat het zich aan de benedenzijde uitbreidt houdt ook in dat het een harteenergie is die goed gegrond is, dus een liefde die zich vooral uit in het praktische.
Wanneer je de lijnen van het innerlijke hart volgt kan je er ook de ogen van een vogelachtige in ontdekken. Het zijn de ogen van het overzien, de vogel kan alles van grote hoogte overzien, het symboliseert de grote lijnen zien in het levenslandschap.
Het zijn dus 2 harten die door samen te werken met inzicht en liefde de wereld/aarde op een praktische manier van dienst zijn.

Okéoké... goed, ik beken: ik (her-)ken dit symbool totaal niet maar vond het intrigerend genoeg om er een idee op los te laten ;-).

Ga je er verder nog iets mee doen ?
Met het symbool bedoel ik?
Kristal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een + voor dit mooie verhaal, dat daarom ook waar is, maar dan op een andere manier.
Kristal
12 jaar geleden
Dánk je Sherpa...