Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand wat dit symbool betekend?(zie foto)

Ik had gisteren Fantasy-backgrounds gedownload en daar stond deze tussen.Ik heb gezocht of ik de betekenis kan vinden,maar helaas..
In het midden staat een soort Tribal volgens mij.
Ik ben gewoon nieuwsgierig!
De categorie klopt wel denk ik.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is ook een metalband die dit als symbool gebruikt: "Slipknot"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit had je beter als antwoord kunnen geven ikke, nu heeft een ander het voor je gedaan.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik denk dat je te maken hebt met een Wallpaper van de band Slipknot.
De S hierin is dus de eerste letter van de bandnaam, en wordt vaak gebruikt in hun logo's en dus ook in wallpapers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja,dit is hem hè?
Ik kon het zelf niet vinden,bedankt!

Andere antwoorden (1)

Dat is volgensmij een enneagram.

Het woord enneagram stamt van het Griekse ennea, dat negen betekent en grammos, hetgeen iets wat geschreven of getekend is betekent. Het symbool van het enneagram is een negenpuntig sterveelhoek. Volgens bepaalde stromingen in de pseudowetenschap kan iemands karakter met behulp van dit diagram worden ingedeeld. De wetenschappelijke psychologie gebruikt het ennagram niet. Negen persoonlijkheidstypen zouden dit diagram elk een vast punt hebben en via lijnen met elkaar in verbinding staan. Dit veronderstelt dat de onderlinge relaties van de typen volgens vaste patronen verlopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow,dat is snel!
Dank je.
Maar..ik vroeg me dus af of die Tribal in het midden nog iets betekende in combinatie ermee.
Ik heb een vriend die een Tribaltattoo heeft die daar veel op lijkt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding