Wat voor'n horoscoop heb je als je 23-09-92 jarig bent.

Want in de ene krant ben ik maagd en bij de andere Weegschaap. Dus waar ligt dat aan?

Toegevoegd na 9 minuten:
weegschaal bedoel ik btw xD

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weegschaap is nieuw hahahaha

Het beste antwoord

23 september is een overgangsdatum. Bij de ene krant / site hanteren ze als 23 als einde, bij anderen 24. Dit verklaart waarom je op verschilende plekken een ander sterrenbeel dhebt.

Dit is echter niet zo belangrijk; Bij een dergeleijk datum zal de horoscoop van beide sterrenbeelden van toepassing zijn, omdat het een overgangsperiode is.

Daarnaast.. Je beseft dat de stand van de sterren geen invloed heeft op jouw leven he?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je hebt het sterrenbeeld Maagd.

Waarom het in 2 tijdschriften iets ander is ligt aan hun grens.
Maar de echte grens van sterrenbeeld Maagd is als je geboren bent op 24 augustus en 23 september en daartussen.
23 September jou geboortedag is de laatste dag dat je sterrenbeeld Maagd heb.
Bij sommige tijdschriften is deze grens 1 dag opgeschoven.
Maar klopt in feite dus niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weegschaal.

Ik zou namelijk niet uitgaan van kranten, maar gewoon van die plekken waar men zich echt bezig houdt met westerse astrologie, volgens die gegevens ben je net een weegschaal.

Omdat je zo dicht tegen een ander sterrenbeeld aan zit, heb je wel ook nog met die invloeden te maken. (als je daar in gelooft)

horoscopen in kranten zijn flauwekul, heerlijke algemene boodschappen die je kunnen helpen in het dagelijkse leven, erg leuk en op elk sterrenbeeld toepasbaar, of het nou de jouwe is of niet.

Toegevoegd na 9 minuten:
Misschien heeft het ook te maken met je geboortetijd... in ieder geval is ook op internet de meningen verdeeld :)

Weet je je geboortetijd?
13 jaar geleden
Ik kom op de meeste astrologie-sites tegen dat je dan een maagd bent.

Je bent in de Chinese astrologie in ieder geval een aap.
http://www.astroboot.com/chinese-astrologie/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij bent een typische WeegMaagd. Dat wil zeggen dat je uit de horoscopen van Maagd en Weegschaal altijd de leukste uit mag kiezen, en die is dan geldig voor jou.

Zo doe ik dat als SchorpSchutter al jaren, en dat bevalt prima.