telt een gebed in de islam als je de woorden/zinnen niet helemaal weet?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Religie
1.5K
Amadea
3 jaar geleden
Ga over tot het christendom, dan kun je gewoon jouw eigen taal en woorden gebruiken. Niemand die jou dan voorschrijft wat je zeggen moet. En als je het even helemaal niet weet, dan kun je het Onze Vader bidden.
Griffin
3 jaar geleden
Vraag je zelf af voor wie het moet tellen. En laat je niet beïnvloeden middels cognitieve dissonantie dat onheil(je teen stoten of been breken) komt doordat je de volgorde van letters verhaspeld hebt in een vers of gebed aan je grote heilige, als deze almachtig is zoals in vele boeken wordt beweerd dan snapt hij/zij ook wel dat je oprecht het probeert goed te doen.

Antwoorden (1)

Ja tuurlijk! Als je maar je best doet om het te leren. Het is natuurlijk niet even makkelijk voor iedereen om het te leren dus daar houdt Allah natuurlijk rekening mee. Maar ik denk wel dat je het moet leren, maar intussen tijd zijn je gebeden wel gwn goed