Wat is de waarde van deze Biblia Sacra?

Het een dik boek van leer met speciale sluiting
Ik denk in het latijns
Biblia sacra vulgatae editions
SIXTI V.
PONT.MAX.
ISSV
RECGNITA ATQUE EDITA
ANTVERPIE EX OFFICINA PLANTINIANA. M. DC.L

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Religie
1.8K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Hier kunnen ze je wellicht helpen:
https://www.biblianeerlandica.be/contact/

Antwoorden (1)

De waarde kan een leek niet bepalen, maar dit boek stamt uit 1650 (MDCL) en is gedrukt in Antwerpen, dus het is zeker de moeite waard naar een boeken-anticair te gaan voor een taxatie. Heilige Bijbel gewone uitgave (Biblia sacra vulgatae editions).
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
+ als aanvulling een link naar biblianeerlandica uit Belgie.
Alhoewel hun specialiteit nederlandstalige bijbels zijn, kunnen zij de vraagsteller waarschijnlijk de nodige info verschaffen, des te meer deze uitgave in Antwerpen is
gedrukt. https://www.biblianeerlandica.be/zoeklijst/