kan je ook echt een aardbeving veroorzaken als mens?

de moslims zeggen door topless te lopen als vrouw : echter ik weerleg dat : ik denk dat het dan een man is die haar dan ziet....... de beving veroorzaakt...

zelf heb ik ook een keer een aardbeving in limburg veroorzaakt .... toen ik op een nacht tegen de goden vloekte....

waarom hoor je daar in het westen niet zoveel over?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Religie
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is die avatar echt??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ha ben ik .... maar ha of "ik " echt ben weet ik ook niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net zoals alle andere religies !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Btw het waren niet "de moslims" die dit zeiden maar de Iraniërs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezien de reacties en hippie gedachten, vraag ik mij af of jij een reïncarnatie bent van XiniX...

Antwoorden (7)

Misschien omdat je in het Limburgs vloekte en ze het niet verstaan hebben?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat was heel raar ik was in rotterdam en ik veroorzaakte de aardbeving in limburg.... kwestie van telekinese....op afstand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan hoor je daar in het westen niet zoveel over omdat die aardbeving in Limburg was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, ik werkte in Limburg.
Was jij dat?
je zegt het antwoord zelf al:ik heb zelf een aardbeving veroorzaakt

als jij het kan kan een ander het ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ps ps was wel toen ik 20 was toen tilde ik met gemak 30 wasmachines 5 hoog de trap op maar ha ha nu ben ik een halve plant
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus jij gooide in Rotterdam 30 wasmachines van de trap af, 5 hoog en toen ging je tegen de goden vloeken en toen was er in Limburg een aardbeving. Gelukkig dat we nu de oorzaak weten, kan ik dat tegen mij collega's vertellen, in Limburg.
Het kan wel en gebeurd ook wel, maar dat zijn bevinkjes van niets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ha ha leuk vrouwen antwoord ha ha ha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij nadr inzien zijn het eerder trillinkjes, hoelwel ik soms twijfel dat ze van neen mens afkomstig zijn hihhi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bzzzzzzzzzzz +1
Rage Against The Machine wist in 1993 het Pinkpop-publiek zo mee te krijgen dat het al springende een aardbeving van 1.1 op de Schaal van Richter veroorzaakte in Landgraaf.

http://www.youtube.com/watch?v=8de2W3rtZsA&feature=player_embedded

http://www.gitarist.nl/nieuws/newsItem.php?n01ID=6054&type=2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
altijd fan van geweest tot het moment dat ik ontvoerd werd door buitenaardse wezens .... die hebben mn ziel getransformeerd..... raar maar waar ...... um ja .... maar mn vraag is dus ....waarom is het onbestaand dat een enkel mens een soort voodoo(?) kan doen waardoor een (kleine) beving ontstaat? waarop is deze gedachte in moslim landen wel geaccepteerd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
echt geen idee, bovenstaande antwoord is alles wat ik je kan vertellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Imam heeft dit inderdaad een keer gezegd. Dat een aardbeving het gevolg was van overspelige Moslimvrouwen. Er is geen enkel verband tussen deze 2 gebeurtenissen, alleen het verband om zijn hoofd dat zijn hersens aan de kook heeft gebracht waardoor hij nu absolute onzin uitkraamt. Religieuze Propaganda!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 trouwens!
wordt het niet tijd, dat jij eens met een psych gaat praten.

Jezus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Absolute onzin, een aardbeving is een natuurverschijnsel waar de individuele mens helemaal geen invloed op heeft.

Ik heb ook een keer een scheet gelaten en 1 seconde daarna was er een lichte aardbeving (toen woonde ik nog in Los Angeles), ik ben echter niet onder de impressie dat de aardbeving een gevolg was van mijn scheet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je beseft je dat er gewoon een wetenschappelijke verklaring is voor aardbevingen?

Voor mij ben je nu net zo gek als die Iraanse "geestelijke" die zeggen dat schaars geklede vrouwen aardbevingen veroorzaken. Hoe kun je nou de wetenschap de rug toe keren en zelf een of andere achterlijke verklaring verzinnen?

Als mens kun je geen aardbeving veroorzaken, hoogstens met een stampconcert zoals hierboven werd genoemd.