Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waartoe zijn wij op Aarde?

Ga eens op je rug in gras liggen (met het strootje tussen de lippen :-) en staar naar de prachtige sterrenhemel en stel je deze vraag...

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Religie
833

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Iemand buiten ons probeert dat ons duidelijk te maken in ons hart. Er zijn dingen die ons hart raken. En dat 'ons hart kunnen raken' heeft een reden. We leven om met z'n allen gelukkig te leven. En dan wel eeuwig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Om deze vraag aan onze kinderen te kunnen meegeven.

Louter het in stand houden van onze soort dus is wat mij betreft de "reden" van ons bestaan. Niets meer niets minder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Om God te dienen en in de hemel te komen... tenminste... dat zeggen alle oudere mensen die dit geleerd hebben bij katechismus, wel of niet gelovend.

Voor mij is het levensdoel nog altijd vergeefs de wereld een betere plek proberen te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan krijg ik een leeg gevoel van binnen en denk wat doet de mensheid eigenlijk op aarde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zodra je de overtuiging begint te krijgen dat je het weet
zit je dus fout:)

het is de vraag zelve:)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Eigenlijk om dat te doen wat je eigenlijk niet doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geen idee...Hoezo? xD
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
om op het strootje te bijten...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Om te groeien.. te transformeren.. in voortdurende verandering te zijn..en dat te ervaren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Om te sterven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nergens toe...
- als soort zijn we toevallig gesmurft en zullen eens uitsterven.
- als individu zijn we er omdat we geboren zijn. En als we er dan toch zijn kunnen we er beter "het beste" van maken. Wat "het beste" is mag iedereen voor zichzelf uitmaken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
voor hen die het geloven gaan we in 2012 over naar onze volgende dimensie.
Voor hen die dit niet geloven vrees ik dat we op aarde zijn om te eten, te drinken, te slapen, ons ten diensten te stellen van de machtigen der aarde en om de zoveelste rip off op tv te kijken van programma's als Idols,Big Brother en alle Amerikaanse shit die hier gebracht wordt onder het mom "de topsensatie van Amerika"

Ikzelf probeer van genoemde momenten te genieten ( strootje, Sterrenhemel )
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding