Leviticus 18:22 Je mag niet het bed delen met een man zoals met een vrouw, dat is gruwelijk.

Leviticus 20:13 Wie met een man het bed deelt als met een vrouw, begaat een gruweldaad. Beiden moeten ter dood gebracht worden en hebben hun dood aan zichzelf te wijten.

En dan in het Engels, omdat ik geen NL vertaling ken,

Surah 7:80 And Lot! (Remember) when he said unto his folk: Will ye commit abomination such as no creature ever did before you?
7:81 Lo! ye come with lust unto men instead of women. Nay, but ye are wanton folk.

Surah 26:165 What! Of all creatures do ye come unto the males,
26:166 And leave the wives your Lord created for you ? Nay, but ye are froward folk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In de bijbel: 1 Korinthiërs 6:9
Romeinen 1:26, 27
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de bijbel bijvoorbeeld in Leviticus 18:22

"Je mag niet het bed delen met een man zoals met een vrouw, dat is gruwelijk."

Dat was trouwens ook de zonde van de mensen in Sodom, waarvoor de hele stad verwoest zou zijn. Alleen Lot zou zijn gespaard, omdat hij zijn dochters (in plaats van zijn mannelijke gasten) aanbood aan een stel verkrachters.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En dat laatste is natuurlijk perfect acceptabel; het betrof tenslotte slechts vrouwen.