hoe kan ik mijn sura en namas leren bidden?

ik woon sinds kort in turkije en nu wil ik dus leren bidden. de namas bewegingen weet ik alleen de woorden niet en best lastig

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Religie
1.3K

Het beste antwoord

Je hebt heel veel boekjes met soerah's in het arabisch, en daarbij de vertaling, maar dat is ook weer een gedoe om het vanuit nl. naar je te laten sturen.. Gelukkig kun je op veel websites terecht! De site risallah.com, die al eerder aangegeven is, is een hele handige site om soerah's te leren, en om te leren bidden.

Er was eerder een vraag over hoe het gebed gaat, ik heb een hele lange mail naar de vraagsteller gestuurd met uitgebreide uitleg. Ik zal kijken even voor je zoeken.

Toegevoegd na 23 minuten:
Gevonden! Maar niet alles past.. Wil je liever een paar soera's, uitwerking van het gebed, of van de kleine wassing? Of uitleg over de gebedstijden? Derest kan ik btw pm'en of mailen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je nu in Turkije woont, denk ik dat je daar meer mensen om je heen hebt die het je kunnen leren, dan dat je via goeievraag kan krijgen.
Maak contact met mensen en vraag ze om je te helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het punt is dat niemand mij het hier kan leren op een manier dat ik het ook helemaal goed begrijp. ze spreken namelijk niet echt nederlands hier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leer dan Turks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou eerst turks gaan leren.
En daarna je soera's.
Hallo,
hierbij geef ik je een erg handige site waar je o.a. kunt leren bidden. Ook wens ik je veel succes :)